مدیر عامل شرکت آبفای گیلان

۲۵ پروژه آبفای گیلان در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

۲۵ پروژه آبفای گیلان با اعتباری بالغ بر ۳۱۸ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با تشریح پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در ایام مبارک دهه فجر گفت: ۲۵ پروژه با اعتبار ۳۱۸.۲۹۱ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.
سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفای گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: هزینه اجرای این پروژه ها در سطح استان اعم از اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب، اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب، سیستم تله متری و ایستگاه پمپاژ فاضلاب منطقه شرقی رشت از محل اعتبارات ملی، استانی و داخلی تأمین شده است.
وی با اشاره به اجرای پروژه های ملی تصریح کرد: ایستگاه پمپاژ فاضلاب منطقه شرقی شهر رشت PSK به همراه شبکه جمع آوری فاضلاب به طول ۴۰ کیلومتر و همچنین ایجاد و اصلاح شبکه آب شهر لولمان، توسعه شبکه آب سیاه اسطلخ و اجرای بخشی از شبکه فاضلاب تالش با مجموع اعتبار ۲۶۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی استانی هزینه شده است.
مهندس حسینی با تأکید بر اهمیت اجرای پروژه های آبرسانی افزود: پروژه آبرسانی به مناطق لاکتاسرا و میانرود رضوانشهر، توسعه شبکه آب در انزلی، اصلاح و توسعه شبکه آب در رشت، رودبار، تالش از اهم پروژه های آبرسانی قابل افتتاح در ایام مبارک دهه فجر می باشد.
وی همچنین نصب۱۹۲ فقره انشعاب آبنن در رودبار ، بهسازی تأسیسات آبرسانی غازیان و مانیتورینگ تأسیسات و تصفیه خانه فاضلاب بندرانزلی را از دیگر پروژه های این ایام برشمرد و یادآور شد: با اجرای این پروژه ها برای ۱۴۰ نفر بصورت موقت و ۳ نفر بصورت دائم اشتغالزایی شد.

Share