مدیرعامل آبفای گیلان

مدیران باید تفکر، برنامه ریزی، نظم و انضباط مالی داشته باشند

حسینی با تأکید بر نظم و انضباط مالی مدیران گفت: برای دستیابی به اهداف شرکت مدیران باید تفکر و برنامه ریزی داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در اولین نشست با معاونین و مدیران آبفای گیلان در سال ۱۳۹۷ و دیدار نوروزی با تأکید بر نظم و انضباط مالی مدیران گفت: برای دستیابی به اهداف شرکت مدیران باید تفکر و برنامه ریزی داشته باشند.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و کوشش همه همکاران در سال ۱۳۹۶ افزود: عملکرد این شرکت در سال گذشته مطلوب بوده و در بخشهای مختلف موفقیتهایی داشته است که نتیجه زحمات یکایک کارکنان بوده است.

وی کسب عنوان دستگاه برتر اجرایی در هفته پژوهش، رتبه برتر در شستشوی مخازن، اخذ گواهینامه ایزو ۱۷۰۲۵ برای آزمایشگاه شرکت، شرکت برتر در محور نرم افزار و انتخاب برخی مدیران در شهرستانها بعنوان مدیران برتر دستگاههای اجرایی شهرستان را از اهم این موارد عنوان کرد.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین اظهار داشت: سال ۹۷ باید برنامه جدید و افکار جدید داشت و تیم مدیریتی شرکت باید همچون سال گذشته با آنالیز برنامه ها، برای اجرایی شدن آن تدابیر لازم را بیندیشند.

وی با تشریح برنامه عملیاتی شرکت برای سال ۹۷ از سوی مدیران بر افزایش راندمان در همه کارها به میزان ۲۰ درصد، تمرکز بر روی افزایش میزان تولید آب، تمرکز بر روی درآمد و وصول و استفاده از ظرفیت تبصره ها در توسعه بازار تأکید کرد و یادآور شد: لازمه رسیدن به این اهداف اتحاد و همدلی است.

Share