جعفرزاده ایمن ابادی خطاب به شهردار جدید رشت:

شهر رشت نردبان پیشرفت کسی نیست | هرچه در توان دارید برای رشت بگذارید

نماینده رشت خطاب به ناصر حاج محمدی شهردار جدید رشت گفت: مردم تشنه خدمت هستند اما شهر رشت نردبان پیشرفت کسی نیست بلکه نیاز به کسی دارد که تا مرز شهادت برای شهر وقت بگذارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه شهردار جدید رشت گفت: ما اعتقاد داریم شهر رشت شهر اولین‌ها است و اگرچه کارهای بسیار خوبی در رشت شده و بنده منکر زحمات دوستان نیستم اما کارهای بسیار زیادی بر روی زمین مانده است.
جعفرزاده ایمن آبادی به رودخانه‌ها اشاره کرد و افزود: دو رودخانه زرجوب و گوهر رود و همچنین تالاب عینک در کنار ترافیک سنگین شهر از مشکلات مهم رشت است. ۱۱ ماه شهر رشت تعطیل بوده است و از معاون وزیر که مهمان این جلسه هستند می‌خواهم در رسیدگی به کارها تسریع شود.
وی خطاب به ناصر حاج محمدی شهردار جدید رشت گفت: مردم تشنه خدمت هستند اما شهر رشت نردبان پیشرفت کسی نیست بلکه نیاز به کسی دارد که تا مرز شهادت برای شهر وقت بگذارد.
نماینده رشت افزود: شصت و پنج اسم از شهرداران گذشته رشت به سرعت گذشت و مطمئن باشید دوران شما هم به همین سرعت می‌گذرد.
وی ادامه داد: مردم رشت بسیار مردم نجیب هستند و هر قولی بهشان بدهید باور می‌کنند، پس سعی کنید به قول‌هایتان عمل کنید. زیرا این شهر از جمله شهرهایی است که هنوز دیوار اعتماد مردم به مسئولان فروریخته نشده است.
جعفرزاده ایمن آبادی افزود: شما را به خون شهدای رشت قسم می‌دهم که هرچه در توان دارید برای رشت بگذارید. شورای شهر رشت و نمایندگان شهرستان رشت و دیگر مسئولان در کنار شما برای خدمت کردن به مردم آماده هستند.
گفتنی است ناصر حاج محمدی درحالی امروز به عنوان شهردار جدید رشت معرفی شد که این شهر۱۰ ماه و ۲۴ روز با سرپرستی علی بهارمست اداره می‌شد.

Share