معاون عمرانی وزیر کشور در مراسم معارفه شهردار رشت:

اعتماد مردم به مسئولان بسیار کمرنگ شده است | مهم‌ترین اصل کوچک کردن بدنه شهرداری است

جمالی نژاد اظهار کرد: مهم‌ترین اصل در شهرداری کوچک کردن بدنه شهرداری است و باید به افرادی که در مجموعه شهرداری کار می‎کنند اعتماد شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدی جمالی نژاد ممعاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در مراسم معارفه شهردار جدید رشت خطاب به منتخب شهر رست گفت: اگر قرار است شهر رشت توسعه یافته باشد و شهری خلاق شود محوریت آن با شهرداری است.
جنالی نژاد اولین گام شهردار رشت را اعتماد سازی دانست و گفت: این مقوله بسیار جای کار دارد زیرا نقش مردم بسیار پررنگ است.
وی با بیان اینکه شرایط سختی در کشور وجود دارد، گفت: زیر ساختهای خوبی در کشور وجود دارد در حالی که در ۸ سال جنگ تحمیلی این زیر ساخت‌ها نبود اما اعتماد مردم را داشتیم.

معاون وزیر کشور یادآور شد: با وجود همه زیرساخت‌ها اعتماد مردم به مسئولان بسیار کمرنگ شده است. اعتماد سازی نقش موثری دارد و باید سطح مشارکت را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌ها در شهر رشت استفاده کنیم، گفت: از دانشگاهیان، سرمایه گزاران و سمن‌ها می‌توان در توسعه شهر کمک گرفت.

جمالی نژاد افزود: مهم‌ترین اصل در شهرداری کوچک کردن بدنه شهرداری است و باید به افرادی که در مجموعه شهرداری کار می‎کنند اعتماد شود.

ودر پایان با تاکید بر برون سپاری امور و ارتقای سطح تحصیلات پرسنل شهرداری گفت: درحوزه شهرداری باید با نماینده عالی دولت تعامل وجود داشته باشد.

گفتنی است ناصر حاج محمدی درحالی امروز به عنوان شهردار جدید رشت معرفی شد که این شهر۱۰ ماه و ۲۴ روز پس از استعفای نصرتی با سرپرستی علی بهارمست اداره می‌شد.

Share