زارع در شورای اداری شهرستان رشت

اولویت انتصابات استفاده از جوانان و بانوان است | امریکا تلاش می‎کند که اثرات تحریم را بزرگ جلوه دهد

زارع به مبنای انتصابات اشاره کرد و یادآور شد: توانمندی، شایستگی و توجه به خدمت صادقانه به مردم از جمله ویژگی‌ها است و در این خصوص به جوانان و بانوان به عنوان ظرفیت مدیریتی نگاه خوبی داریم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای اداری شهرستان رشت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان جهت معرفی بخشداران جدید شهرستان و معاون جدید فرمانداری برگزار شد.
فرماندار شهرستان رشت در ابتدای این جلسه گفت: اولین مسئولیتی که در مقابل مردم داریم تامین نظم و امنیت آنها است.

میرشمس مومنی زاده تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون مشکل امنیتی در شهرستان نداشتیم که از اعضای شورای امنیت تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به سال رونق تولید گفت: باید کارگروه اشتغال فعال باشد و از تسهیلات که دولت تدبیر و امید در اختیار ما قرار داده است بتوانیم استفاده کنیم.

فرماندار رشت ادامه داد: امسال به علت نزولات آسمانی شاهد سال زراعی خوبی بودیم و سازمانهای مربوطه می توانند از این فرصت برای احیای آبندانها استفاده کنند.

مومنی زاده در پایان گفت: به انتهای سال مالی نزدیک می شویم و مدیران باید روند پروژه های در دست احداث را سرعت ببخشند.

 

اولویت انتصابات استفاده از جوانان و بانوان است/ امریکا تلاش میکند که اثرات تحریم را بزرگ جلوه دهد

به گزارش دیارمیرزا در ادامه این نشست ارسلان زارع معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: نیازمند این هستیم که با وفاق و همدلی بیشتر برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی حرکت و در راستای توسعه و شکوفایی ملت و کشورمان بیش از پیش تلاش کنیم.

زارع با بیان اینکه از ارکان مهم جامعه ایجاد امنیت و آرامش است، افزود: دشمنان در تلاش هستند تا این آرامش و ثبات جمهوری اسلامی را از طریق تحریم ها و دیگر موارد بر هم بزنند.

وی با اشاره به سال رونق تولید اظهار کرد: دولت بر اساس برنامه ششم به دنبال رونق تولید است اما با توجه به تحریم ها توسعه اقتصادی با چالشهایی مواجه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در ادامه گفت: برنامه های جامعی در زمینه سلامت، فرهنگ و اقتصاد در دست کار دولت دوازدهم است.

زارع ادامه داد: سران دولت امریکا تلاش می کنند که اثرات تحریم را بزرگ جلوه داده و  ناامیدی را در جامعه اشاعه دهند که از این رو همه خادمان مردم برای مقابله با برنامه های دشمنان ملت و کشور همدل و همنوا باشند.

وی ادامه داد: امید آفرینی و تلاش برای رضایت مردم از وظایف همه ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان افزود: امسال با لطف و عنایت خداوند و اتحاد و تلاش هرگز اجازه ضربه زدن به نظام و مردم را نخواهیم داد.

زارع خطاب به مدیران گفت: وظیفه قانونی و شرعی شما این است که در راستای رسالتی که داریم برای خدمت صادقانه به مردم بیش از پیش کوشا باشیم و در این راستا باید قانون را مبنا قرار دهیم و قطعا تلاشها نتیجه بخش خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر احیانا مسئولی نتوانست کار خود را به خوبی انجام دهد ابتدا استغفار کند و سپس در راه و روش خود تجدید نظر کند.

زارع به مبنای انتصابات اشاره کرد و یادآور شد: توانمندی، شایستگی و توجه به خدمت صادقانه به مردم از جمله ویژگی‌ها است و در این خصوص به جوانان و بانوان به عنوان یک ظرفیت مدیریتی نگاه خوبی داریم که این رویکرد از برنامه های دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: البته این بدان معنا نیست که همیشه در هر مقطعی انتخابهای ما الزاما جوان باشند، اما اولویت استفاده از جوانان و بانوان است زیرا انتصابات صورت گرفته بازخورد خوبی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در پایان گفت: مدیران جوان باید از خرد جمعی استفاده کنند.

در این جلسه سیده زهرا میراعلمی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت، رضا مهدوی به عنوان بخشدار خمام، کامبیز یوسفی به عنوان بخشدار سنگر، حبیب‌اله اخینه به عنوان بخشدار کوچصفهان و احمد قدیمی به عنوان بخشدار لشت‌نشاء شهرستان رشت معرفی شدند.

Share