استاندار گیلان مطرح کرد:

افتتاح ۳۲ پروژه بزرگ و عام المنفعه حوزه سلامت | خوشحالم که در همه عرصه‌ها سربلندیم

استاندار گیلان با اشاره به افتتاح ۳۲ پروژه بزرگ و عام المنفعه حوزه سلامت استان، اظهار داشت: این پروژه‌ها تنها بخشی از فعالیت‌ها است و اعتباری ۴٨٩ میلیارد تومانی برای آن هزینه شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ارسلان زارع، استاندار گیلان در بیست و هشتمین آیین پویش ره سلامت که در گیلان برگزار شد، اظهار کرد: قطعا وزارت بهداشت در تبیین و ارائه سیاست‌ها، خط مشی و برنامه‌ریزی درست برای تامین بهداشت عمومی، سلامت جامعه و تربیت نیروهای انسانی همه گروهای پزشکی، درمانی، پژوهشی، وظایف گستره‌ و جایگاه مهمی دارد و این مسئله بر هیچکس پوشیده نیست.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: وزارت بهداشت با تلاش و پوشش بی‌نظیری خصوصا در این ۱۶ ماه گذشته هم توسط وزیر و همه کادر پزشکی از جمله در گیلان، منشاء خدمات گسترده‌ای در این اپیدمی بود.

زارع با تأکید بر اینکه از تمامی کارکنان کادر درمان و بهداشت صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم، گفت: علوم پزشکی گیلان با تلاش و کمک‌های باری تعالی همچنین دولتمردان بزرگ جمهوری اسلامی ایران و با همراهی مردم فهیم استان، علی‌رغم اینکه از نخستین استان‌های درگیر این بیماری نو ظهور بودند، به شایستگی توانستند به مردم خدمت‌رسانی کنند.

به گزارش دیارمیرزا، وی با اشاره به اینکه خوشحالم که در همه عرصه‌ها سربلندیم، تصریح کرد: با تمام محدودیت‌ها و مشغله‌های فراوان ناشی از مقابله با بیماری کرونا، در تامین زیر ساخت‌های حوزه بهداشت و درمان فعال بودیم.

افتتاح ۳۲ پروژه بزرگ و عام المنفعه حوزه سلامت استان

استاندار گیلان با اشاره به افتتاح ۳۲ پروژه بزرگ و عام المنفعه حوزه سلامت استان، اظهار داشت: این پروژه‌ها تنها بخشی از فعالیت‌ها است و اعتباری ۴٨٩ میلیارد تومانی برای آن هزینه شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین ادامه داد: به جرأت می‌توانم بگویم با تکمیل دو بیمارستان و تجهیز بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی در این چند سال شاهد رشد چشمگیر در حوزه سلامت استان بودیم.

وی ظرفیت‌های استان گیلان را از لحاظ اقتصادی و مواردی دیگر، بسیار مناسب دانست و اظهار کرد: باید نسبت به تربیت نیروی انسانی اهتمام ورزیم.

زارع در پایان با اشاره به حمایت‌های مناسب به استان گیلان در حوزه سلامت، تأکید کرد: امیدواریم این حمایت‌ها استمرار داشته باشد تا بتوانیم تعداد دیگری از مراکز درمانی و بهداشتی استان را ظرف ۳ تا ۴ ماه آینده آماده کنیم که نه تنها مردم گیلان بلکه مردم استان‌های همجوار نیز از آن بهره گیرند.

Share