مردم تخلفات را به 122 گزارش کنند

۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در شهر تالش شناسایی شد

در پی گزارشات مردمی مبنی بر افت فشار در منطقه قنبر محله طولارود، پس از بررسی، انشعاب غیر مجاز شناسایی شد که در سه نقطه برای آبیاری مزارع استفاده می شد و با اخذ مجوزهای قانونی اقدام به قطع انشعاب غیر مجاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید محمدتقی اصلح نژاد مدیر امور آبفای تالش با اشاره به اهمیت حفظ حقوق مشترکین اظهار داشت: شناسایی و برخورد قانونی با صاحبان انشعابات و استفاده کنندگان غیر مجاز آب شهری مجدانه پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در پی گزارشات مردمی مبنی بر افت فشار در منطقه قنبر محله طولارود، پس از بررسی، انشعاب غیر مجاز شناسایی شد که در سه نقطه برای آبیاری مزارع استفاده می شد و با اخذ مجوزهای قانونی اقدام به قطع انشعاب غیر مجاز شد.

مدیر امور آبفای تالش همچنین خاطرنشان کرد: در همین راستا در ۶ ماهه دوم سال ۹۷ و فروردین ماه سال ۹۸ تعداد ۳۶ فقره انشعاب آب و استفاده کننده غیر مجاز شناسایی شد که تمامی این انشعابات با طی مراحل قانونی به انشعاب مجاز تبدیل شدند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از انشعابات غیرمجاز تضییع حقوق دیگران است یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیر مجاز از شبکه توزیع آب شهری با سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفای گیلان تماس حاصل نمایند.

Share