رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خبر داد:

فینال جام حذفی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: تا این لحظه تصمیم گرفته شده است تا انشالله بازی فینال رقابت های جام حذفی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از نود، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص برگزاری دیدار تیم های پارس جنوبی جم – پرسپولیس و مراسم قهرمانی، اظهار داشت: مراسم خوبی برگزار شد که بازیکنان و تماشاگران همکاری کردند. مردم باید قضاوت کنند ولی فکر می کنم یکی از بهترین مراسمات لیگ برتر در چند سال گذشته بود.

او در خصوص محل برگزاری فینال جام حذفی، بیان کرد: تا این لحظه تصمیم که گرفته شده است، انشالله برگزاری بازی فینال رقابت های جام حذفی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد است. جا دارد از مسئولین آستان قدس رضوی نیز تشکر داشته باشم که واقعا این ورزشگاه شیک را در اختیار مردم خوب مشهد و فوتبال کشور قرار داده اند. در حال حاضر ۲ یا سه ورزشگاه شیک در کشور وجود دارد که امام رضا (ع) مشهد، شهدای فولاد اهواز، نقش جهان اصفهان و پارس شیراز است. انشالله بقیه ورزشگاه ها نیز به همین سمت بروند که واقعا مردم از فوتبال لذت ببرند.

سعید فتاحی در خصوص داوری و سیستم VRA نیز، اظهار داشت: تمام تلاش فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این است تا بتوانیم همانند همه لیگ های بزرگ دنیا، این سیستم VRA را بیاوریم ولی یکسری مشکلات وجود دارد که جلسه ای نیز برگزار شد ولی متاسفانه از ۱۶ تیم لیگ برتری، ۶ مدیرعامل تشریف آوردند. دوباره تلاش می کنیم این جلسه را برگزار کرده و برای فصل آینده سیستم VRA داشته باشیم. موضوع این سیستم مالی است.

Share