سرمربی تیم داماش گیلان:

مقابل پرسپولیس به دنبال رویا هستیم | داماش را مثل اتلتیکو مادرید نشان می‌دهیم!

فراهانی گفت: اعتقاد دارم چه تهاجمی و چه تدافعی بازی کنیم باید شجاعت داشته باشیم. همه بازی‌های تیم اتلتیکو مادرید را تحسین می‌کنند، چون این تیم شجاعت زیادی در بازی‌هایش دارد، ما در بازی فردا دقایق زیادی را بدون توپ خواهیم بود، اما باید با شجاعت بازی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، سیامک فراهانی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: به عنوان نماینده بازیکنان و کادر فنی تیم داماش باید بگویم خوشحالیم که در فینال هستیم. ما به حضور در فینال فکر نمی‌کردیم و نگاه‌مان به جام حذفی، یک تورنمنت تدارکاتی برای لیگ بود، اما پله پله بالا آمدیم و سعی کردیم در هر مرحله با تمام توان بازی کنیم. حضور در فینال به تیم ما انگیزه می‌دهد و تلاش می‌کنیم تا تماشاگران خوشحال باشند. ما فردا با تیمی بازی داریم که سه بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شده و همین موضوع جایی برای تعریف از این تیم نمی‌گذارد. پرسپولیس بهترین تیم ایران است. خیلی از مردم پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانند، اما حضور در فینال به ما انگیزه می‌دهد و آن، انگیزه جنگیدن برای مردم  شهرمان است.

*هوای اهواز برای ما عالی است

هوا برای ما خوب است، چرا که مشکل ارتفاع نداریم و شرجی بودن هوا برای ما یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود. همان زمانی که اهواز به عنوان محل برگزاری فینال جام حذفی انتخاب شد، از این موضوع خوشحال شدیم. گرما برای هر دو تیم است، ضمن اینکه این گرما ساعت ۹ شب کمتر می‌شود، اما شرایط برای هر دو تیم یکسان خواهد بود. من ورزشگاه را ندیده‌ام، اما هر زمان که از تلویزیون بازی‌های برگزار شده در آن را می‌بینم، لذت می‌برم.

*کمبود داریم اما میل فوق العاده نسبت به برد وجود دارد

آخرین بازی ما ۱۵ اردیبهشت برگزار شد و پس از آن یک وقفه طولانی تا برگزاری فینال جام حذفی به وجود آمد و باعث شد از کوران مسابقات به دور باشیم. ما همچنین سه بازیکن خود را در اختیار نداریم، اما امیدوارم همه این کمبودها با انگیزه و میل به پیروزی تیم جبران شود.

*داماش را مثل اتلتیکو مادرید نشان می‌دهیم!

اعتقاد دارم چه تهاجمی و چه تدافعی بازی کنیم باید شجاعت داشته باشیم. همه بازی‌های تیم اتلتیکو مادرید را تحسین می‌کنند، چون این تیم شجاعت زیادی در بازی‌هایش دارد، ما در بازی فردا دقایق زیادی را بدون توپ خواهیم بود، اما باید با شجاعت بازی کنیم.

*در کار مدیریت باشگاه دخالتی نکردیم

رأس باشگاه آقای حاجی‌پور است که بحث مدیریتی را پیگیری می‌کند. بعد از بازی پلی‌آف با نیروی زمینی شرایط خاصی به وجود آمد. وقتی سوت پایان بازی می‌خورد کار مربی تمام است و سایر مسائل به باشگاه بر می‌گردد. دیدار با نیروی زمینی روز بدی و سختی برای ما بود، اما سعی کردیم که کادر فنی یک کلام هم حرف نزند تا این موضوع جا بیفتد که کادر فنی فقط درباره مسائل فنی باید صحبت کند و سایر مسائل به مدیریت باشگاه بر می‌گردد که این‌گونه نیز شد.

*مقابل پرسپولیس به دنبال رویا هستیم

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که اگر داماش قهرمان جام حذفی شود یا نشود احتمال دارد سهمیه یک تیم لیگ یکی را خریداری کند، گفت: در این باره مدیریت باشگاه باید پاسخ دهد، اما باید بگویم زمانی که وارد فینال می‌شوید یکسری رؤیاها دارید که باید برای آنها بجنگید. درست است که پرسپولیس شانس اول قهرمانی است، اما این موضوع چیزی از انگیزه ما کم نمی‌کند. ما به دنبال دستیابی به رؤیایی هستیم که آرام آرام به آن نزدیک شدیم.

Share