عبدالهی و زاهد: از پیمانکاران بومی استفاده شود

واگذاری اتوماسیون اداری شورای رشت به شرکت اصفهانی| بررسی گزینه‌های شهرداری در جلسه غیرعلنی

جلسه شورای شهر رشت جهت بررسی گزینه های شهرداری رشت بدون حضور خبرنگاران و به صورت غیرعلنی برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا راه اندازی اتوماسیون اداری شورای شهر رشت توسط شرکت تفاوت اصفهان از مواردی بود که در جلسه شورا به بحث و بررسی گذاشته شد.

فرهام زاهد عضو شورای شهر رشت با انتقاد از اینکه شرکت مجری این پروژه غیر بومی است، اظهار کرد: انتظار می‌رفت با توجه به ظرفیت‌های خوب رشت در این حوزه از شرکت های بومی استفاده می‌شد اما متاسفانه این کار به شرکت اصفهانی واگذار شد.

وی با بیان اینکه انتقاد بنده به این منظور نبود که باید دور شهر دیوار بکشیم، گفت: منظورم این است که در ابتدا برای چنین موضوعاتی شرکت های بومی در اولویت باشند.

عبدالهی: از پیمانکاران بومی استفاده شود

حامد عبدالهی دیگر عضو شورای شهر رشت در مورد موضوع اتوماسیون با بیان اینکه با گفته‌های فرهام زاهد موافق هستم، گفت: بنده هم در مورد استفاده از پیمانکاران بومی در حوزه مدیریت شهری تاکید دارم.
وی افزود: قراداد ۴۵ میلیونی در سال ۹۲ در همین زمینه با شرکت توسعه فناوری اطلاعات گیلان بسته شده بود که بیشتر این کارها نیز در حال انجام بود.
عبداللهی گفت: انتطار دارم که در مورد این قرارداد بررسی بیشتری شود زیرا جای تاسف دارد که با وجود چنین قراردادی باز هم یک قرار داد دیگر بسته شده است.

گفتنی است در ادامه جلسه شورا جهت بررسی گزینه های شهرداری رشت بدون حضور خبرنگاران و به صورت غیرعلنی برگزار شد.

Share