شیرزاد از آخرین فرصت شورا برای انتخاب شهردار خبرداد:

در انتخاب شهردار رشت دیگر جای ریسک نیست|شهردار منتخب نباید سیاسی باشد

شیرزاد با بیان اینکه شهردار منتخب نباید سیاسی باشد، افزود: شهردار رشت قطعا نباید سیاسی باشد و سیاسی بودن به درد شهر نمی خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در مورد روند انتخاب شهردار گفت: گزینه ها در حال بررسی است و اعضای شورا در جلسات متعدد غیر رسمی در دفاتر خود با کاندیداها دیدار و مصاحبه کردند و تا به امروز روزمه افراد به دبیرخانه شورا ارایه شده است.
شیرزاد افزود: آنچه که در حال حاضر برای شورا و شهر مهم بوده این است که در انتخاب جای ریسک وجود ندارد و شورا با دقت و حساسیت هرچه بیشتری باید شهردار را انتخاب کند.
وی با بیان اینکه در سه انتخاب گذشته شورای پنجم برای شهرداری رشت فراز و نشیبهایی بود است افزود: یک سری کوتاهی هایی چه در استان و کشور انجام شد و اکنون باید پذیرفت که این آخرین انتخاب برای شهرداری رشت از سوی شورا است.
این عضو شورا ادامه داد: انتخاب شهردار در مدت زمان کوتاه خواسته مردم و مطالبه آنها است و باید بدور از احساسات و غرض ورزی های جناحی، گروهی و شخصی انتخاب انجام گردد و همچنین قبل از انتخاب نهایی شورا باید هماهنگی لازم با دستگاه های کشوری نظارتی و حراستی انجام شود تا شاهد تکرار گذشته نباشیم.
وی با بیان اینکه شهردار منتخب نباید سیاسی باشد، افزود: شهردار رشت قطعا نباید سیاسی باشد و سیاسی بودن به درد شهر نمی خورد بلکه باید روحیه مردمی و ایجاد هم افزایی بیشتر بین اعضای شورا و کارکنان شهرداری را دارا باشد.
شیرزاد با اشاره به اینکه انتخاب درست در مقوله شهردار به همه مباحث سیاسی و اجتماعی پیش آمده در این مدت خاتمه خواهد داد، گفت: کارکنان شهرداری در این مدت که با سرپرست اداره می‌شد با مشکلاتی روبرو بودند که امیدوارم شورا با جمع بندی درست انتخابی انجام دهد تا شهرداری را بر راس کار قرار گیرد که وقت خود را ۳ الی ۶ ماه کامل برای رفع و شناخت مشکلات شهر و مدیریت شهری بگذارد و حضور میدانی داشته باشد.
وی با بیان اینکه سرپرست شهرداری در این مدت تلاش کرده است که حقوق کارکنان به موقع پرداخت شود، گفت: حقوق های اسفند و فروردین به زودی پرداخت خواهد شد. اما در رشت در حوزه های پسماند، حمل و نقل شهری، ترافیک، آسفالت و… مشکلات همچنان موجود است که این برای رفع این موارد نیاز به حضور میدانی مدیران مناطق داریم که بیشتر در سطح شهر و مردم باشند و برای رفع کاستی ها تلاش بیشتری کنند.
وی در پایان با تشکر از رسانه ها برای انعکاس اخبار مدیریت شهری گفت: از همه رسانه ها می خواهم با ایجاد فضای آرام و امن خبری به اعضای شورا در انتخاب درست کمک کنند.

Share