در جلسه شورای شهر رشت مطرح شد:

معرفی گزینه‌های شهرداری رشت پشت درهای بسته | برگزاری جلسه فوق العاده صبح روز چهارشنبه

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه هر کاری که شورا انجام داد بر اساس قانون بود، تأکید کرد: هیچ شخص و جریانی بر آرای اعضای شورا تأثیر نداشت و شورای پنجم نشان داد مستقل عمل کرده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهراد ذاکری، عضو شورای شهر رشت در ابتدا با انتقاد از حضور گزینشی رسانه‌ها، گفت: باید همکاران در مورد مطالب و اخباری که رسانه‌ها می‌نویسند سعه‌صدر داشته باشند.

 شورای شهر رشت نیاز به معاونت برنامه‌ریزی دارد

ذاکری افزود: انتخاب گزینشی رسانه غیراخلاقی است و باید فضا برای رسانه‌ها باز باشد.

وی با بیان اینکه شورای شهر رشت نیاز به معاونت برنامه‌ریزی دارد گفت: متاسفانه هر تصمیمی که شورا می‌گیرد مدیران از یک گوش می‌شوند و از گوش دیگر بیرون می‌کنند.

عضو شورای شهر رشت ادامه داد: باید شخصی حضور داشته باشد تا مسائل را در یک دوره زمانی مشخص پیگیری کند.

وی خطاب به حامد عبدالهی گفت: از اینکه در جریانات اخیر انتخاب شهردار با آرامش رفتار کردید از شما تشکر می‌کنم.

این عضو شورای شهر رشت اظهار داشت: امیدوارم برای انتخاب شهردار رشت اینبار با بداخلاقی کمتری مواجه شویم.

 ذاکری با اشاره به اینکه انتخاب شهردار به صورت شتاب زده کار درستی نیست گفت: با پیشنهاد آقای رمضانپور مخالفم چون این امر باعث می‌شود که باز هم احساسی و شتاب زده عمل کنیم.

باید به سرعت شهردار رشت را انتخاب کنیم

احمد رمضانپور نرگسی در جلسه شورای شهر رشت با بیان اینکه امروز بعد از این جلسه، جلسه‌ای غیرعلنی برگزار کنیم و کاندیداهای شهرداری رشت را معرفی کنیم، ادامه داد: پس از معرفی کاندیداها از آنها دعوت کنیم.

عضو شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه نباید زمان را از دست دهیم، تصریح کرد: باید به سرعت شهردار رشت را انتخاب کنیم.

برخلاف گذشته اینبار گزینه‌ای برای شهرداری رشت دارم

اسماعیل حاجی‌پور گفت: برخلاف گذشته که می‌گفتم گزینه‌ای برای شهرداری رشت ندارم اما این بار گزینه خودم را دارم.

این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه نظرم در مورد انتخاب شهردار و گزینه‌ها در جلسه‌ای که در اسرع وقت برگزار می‌شود، بیان میکنم، گفت: حداکثر تا شنبه باید شهردار رشت را انتخاب کنیم.

باید گذشت را سر لوحه کار خود قرار دهیم

به گزارش دیارمیرزا محمدحسین عاقلمنش دیگر عضو شورای شهر رشت اظهار داشت: از آقای عبدالهی بخاطر اینکه گفتند «همه افرادی را که من را اذیت کردند، می‌بخشم»، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید گذشت را سر لوحه کار خود قرار دهیم گفت: اگر گذشت نداشته باشیم هرگز نمی‌توانیم پای سوگند نامه‌ای که خورده‌ایم بایسیتم.

عاقل منش تأکید کرد: باید در اسرع وقت نسبت به انتخاب گزینه‌های تصدی‌گری شهرداری رشت اهتمام بورزیم.

طولانی کردن زمان انتخاب شهردار باعث بداخلاقی‎های رسانه‌ای می‌شود

محمدحسن علیپور گفت: طولانی کردن زمان انتخاب شهردار باعث بداخلاقی‎های رسانه‌ای می‌شود و دیگر ما و مردم طاقت این صحبت‌ها را نداریم.

امیرحسین علوی، رییس شورای شهر رشت گفت: باید با دقت بیشتری در انتخاب شهردار رشت عمل کنیم و هر کسی گزینه‌ای دارد آمادگی داریم بعد این جلسه اسامی را عنوان کنند.

به گزارش دیارمیرزا، در پایان این جلسه عنوان شد که گزینه‌ها امشب و پس از جلسه، به صورت غیرعلنی معرفی شوند و روز چهارشنبه گزینه‎ها به ارائه برنامه بپردازند.

گفتنی است، جلسه فوق العاده صبح چهارشنبه برگزار خواهد شد.

Share