اعضای شورای شهر رشت مطرح کردند

نصرتی بسیار دقیق و کاربلد است | شورا به دور از گرایش سیاسی به گزینه مناسب رسید

اعضای شورای شهر رشت پس از انتخاب قاطعانه مسعود نصرتی به عنوان شهردار جدید رشت در سخنان کوتاهی درباره این انتخاب نطق کردند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه امروز شورای شهر رشت، مسعود نصرتی شهردار سابق قزوین با ۱۱ رای به عنوان شهردار جدید کلانشهر رشت انتخاب شد.

احمد رمضانپور نرگسی پس از انتخاب شهردار جدید رشت گفت: مردم شهر به ما رای دادند اما در بین گزینه ها کمتر کسی بود که بلد کار شهرداری باشد.

وی افزود: بنده دیشب از انصراف فرشاد فقیه باخبر بودم اما از انصراف کاظمی اطلاعی نداشتم. خوشحالم همانطور که دوستان اصلاح طلب حزبی کار نکردند اصول گراها هم اولویت را رفاه مردم در نظر گرفتند.

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: مردم رشت بدانند که با انتخاب نصرتی ضرر نکردند چون فردی روی کار آمده که بسیار دقیق و کار بلد است.

اسماعیل حاجی پور نیز در ادامه این جلسه گفت: اولین سخنم با نصرتی این است که شما افتخارت این خواهد بود که شهردار رشت شدید. باید به نصرتی کمک کنیم و ایشان با ۲۸ سال سابقه شهرداری اهدافی دارد که برای ساختن شهر مستلزم همیاری ما خواهد بود و مردم نیز از ما انتظار دارند در عمران و ابادی شهرمان کوشا باشیم.

محمدحسین عاقل منش نیز در این جلسه اظهار کرد: بسیار خوشحالم که به دور از گرایش های سیاسی و با وفاق یک گزینه مناسب انتخاب شد.

وی افزود: امیدوارم رکورد بزنیم و در کمترین زمان ممکن حکم نصرتی را از وزارت کشور بگیریم.

جلال الدین محمد شکریه نیز در ادامه جلسه گفت: شورا عملکرد شهردار را زیر ذربین قرار داده است  و نصرتی بداند که تا جایی که عمران و ابادی شهر را در پیش بگیرد از او حمایت می‌کنیم.

وی افزود: شهر رشت خسته است و امیدوارم ایشان سریع کار خود را شروع کنتد تا مردم خدمات را لمس کنند.

فرهام زاهد نیز در این جلسه اظهار کرد: در فضای مجازی به کاندیداها القاب نادرست می‎دهند و همین باعث میشود در اینده کسی وارد چنین عرصه‌ای نشوند.

وی افزود: از رسانه ها و بقیه دوستان میخواهم که این حساسیتی را که الان داشتند همانطور ادامه دهند.

محمدحسن علیپور نیز با تبریک انتخاب شهردار جدید از خدمات سایر کاندیداها در مشاغل پیشینشان قدردانی کرد.

فاطمه شیرزاد نیز اظهار کرد: شهرداری که انتخاب شده وابسته به هیچ جناحی نیست و نباید کسی ایشان را مصادره کنند و نصرتی نیز باید اهل تعامل باشد.

Share