امام جمعه بندر انزلی:

به مسئولان تذکر می‌دهیم تا با تصویب لوایحی مانند CFT و پالرمو، زمینه نفوذ دشمن در کشور را ایجاد نکنند!

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه به مسئولان تذکر می‌دهیم تا با تصویب لوایحی مانند CFT و پالرمو، زمینه نفوذ دشمن در کشور را ایجاد نکنند افزود: تصویب چنین لوایحی هیچ سود و منفعتی برای دشمن ندارند‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندر انزلی اظهار داشت: استکبار جهانی در طول تاریخ همواره در حال تحمیل شرایط ظالمانه به مومنان و مسلمانان بوده است.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه بنا به روایتی از امیرالمومنین(ع)، مسلمانان باید علاوه بر رعایت تقوای الهی، در برابر نعمات الهی شکرگذار باشند افزود: مسلمانان باید هم در امور فردی و هم در امور اجتماعی شاکر نعمات الهی باشند.

شمس‌الدین با اعلام اینکه مردم و مسئولان ایران باید خداوند را برای زندگی کردن در نظام اسلامی شاکر باشند افزود: مردم ایران اسلامی امتی هستند که وجودشان از نعمات الهی برای نظام اسلامی است.

وی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن خاطرنشان کرد: ما شاهد هستیم که مردم ایران اسلامی همواره با وجود تمام فضاسازی‌های دشمن، حضوری آگاهانه و فعال در راهپیمایی‌ها دارند.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته بود تا مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت نکنند ابراز داشت: ملت ایران با اعتقاد راسخ به اهداف انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بیش از سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کردند.

 شمس‌الدین با اعلام اینکه دشمن همواره در تلاش است شیرینی موفقیت‌های نظام اسلامی را به کام مردم تلخ کند اظهار داشت: حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت مرزبانان کشور به همین دلیل به وقوع پیوست.

وی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و همچنین شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی را حادثه‌‌ای تلخ دانست و گفت: این اقدام دشمن نشانه عصبانیت او از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن است و دشمن باید بداند که قطعا به زودی پاسخ این اقدام خود را خواهد گرفت.

امام جمعه بندر انزلی ضمن تشریح پیام حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن عنوان داشت: مردم با حضورشان نشان دادند که همواره آماده هستند تا با تمام قدرت از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دفاع کنند.

 شمس‌الدین با اشاره به توطئه‌های کشورهای استکباری به ویژه آمریکای جنایتکار علیه نظام اسلامی افزود: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن نشان دادند که هیچگاه دست از استکبارستیزی برنمی‌دارند و تحریم‌های دشمن آن‌ها را از باورهای اصیل انقلابی دور نمی‌کند.

وی با اشاره به بررسی لوایح CFT و پالرمو در روز شنبه در مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: به مسئولان کشور که در حال حاضر در حال گذراندن یک آزمایش الهی هستند یادآوری می‌کنیم که امام راحل با اتکا به قدرت مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه به مسئولان تذکر می‌دهیم تا با تصویب لوایحی مانند CFT و پالرمو، زمینه نفوذ دشمن در کشور را ایجاد نکنند افزود: تصویب چنین لوایحی هیچ سود و منفعتی برای دشمن ندارند‌.

 شمس‌الدین با اشاره به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری خطاب به جوانان انقلاب اسلامی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی اهل انعطاف و جبران خطاها است اما آن چیزی که باید اصلاح شود قطعا رابطه با آمریکا نیست زیرا ایشان در همین بیانیه فرمودند که نظام اسلامی دچار انفعال نمی‌شود و باورهای اصلی خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید هوشیار باشند و براساس باورهای اصیل انقلابی و بر مبنای استکبارستیزی با دشمن برخورد کنند تصریح کرد: زیاده‌خواهی دشمنان نتیجه وجود تفکرات لیبرالی در برخی دستگاه‌های نظام است.

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه باید با جدیت با مروجان تفکرات لیبرالی و غرب‌گرایانه برخورد شود خاطرنشان کرد: امروز تفکر لیبرالی در ابعاد فرهنگی و اقتصادی به زندگی مردم آسیب زده است.

 شمس‌الدین اظهار داشت: اینکه برخی روزنامه‌ها از بیت‌المال ارتزاق کنند و در مقابل سخنان دشمن را در جامعه ترویج کنند به هیچ وجه قابل قبول نیست و قطعا باید با آن‌ها برخورد شود.

وی با انتقاد از عدم موضع‌گیری برخی روزنامه‌ها و مطبوعات در مقابل حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان عنوان داشت: مسئولان وزارت ارشاد موظف هستند با چنین تخلفاتی برخورد کنند و در صورتی که آن‌ها به وظایفشان عمل نکنند، مردم به خوبی به وظیفه و تکلیف خود عمل می‌کنند.

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه قوای سه‌گانه باید با اقدام جهادی و انقلابی به دنبال پیاده‌سازی بیانیه اخیر مقام معظم رهبری باشند گفت: امروز همه باید بدانند که هیچ راهی نجات‌بخش‌تر از عمل به فرامین مقام معظم رهبری نیست.

Share