براساس آئین نامه ابلاغی احراز سمت شهردار

گزینه‌های دارای صلاحیت سمت شهرداری رشت مشخص شدند+ اسامی

امیرحسین علوی، رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه امروز با توجه به روزمه‌های ارائه شده گزینه‌های شهرداری رشت، تمام شرایط بررسی شده است، اظهار داشت: روزمه‌هایی که ارائه شده با آئین‌نامه احراز شرایط شهردار تطبیق داده شده است.

شهرداری رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا و با دستور ارائه برنامه و انتخاب شهردار رشت، قطار شهری و ساماندهی رودخانه‌ها برگزار شد.

امیرحسین علوی، رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه امروز با توجه به رزومه‌های ارائه شده گزینه‌های شهرداری رشت، تمام شرایط بررسی شده است، اظهار داشت: روزمه‌هایی که ارائه شده با آئین‌نامه احراز شرایط شهردار تطبیق داده شده است.

وی با اشاره به اینکه از بین گزینه‌های اعلام شده، حمید باقری پور، رضا جمشیدی، اسدالله طهماسبی، مجتبی خدمت بین دانا و سید مسعود موسوی دارای شرایط آئین‌نامه نیستند، ادامه داد: حجت جذب دارای سابقه لازم نیست و احمد ریسی دارای سابقه ۹ ساله مدیریتی نیست.

علوی همچنین ادامه داد: رحیم شوقی، محمدعلی ثابت قدم، رسول جماعتی، رضا ساغری و سیدجواد میرحسینی دیگر گزینه‌های برای شهرداری رشت دارای شرایط آئین‌نامه هستند.

در ادامه جلسه علوی گفت: درباره تک تک این گزینه‌ها در وزارت خانه صحبت کردم و واحد حقوقی تمام گزینه ها را بررسی میکند. با استانداری و فرمانداری مفصل صحبت شده و شرایط احراز شهردار را به بنده اعلام کردند و گفتند که عملا دو بازه زمانی سه ماهه را شورا از دست داده است. آیین نامه را بنده ننوشتم و باید همکاران در مورد انتخاب شهردا هرچه سریعتر تصمیم گیری کنند.

Share