رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

تردد در محورهای کوهستانی گیلان با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رئیس پلیس راه گیلان با تأکید بر خودداری از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی این استان به دلیل بارش برف، گفت: پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ حسین محمدپور با اشاره به وضعیت محورهای استان گیلان، اظهارکرد: در حال حاضر براساس گزارشات رسیده در تمامی محورهای کوهستانی استان گیلان شاهد بارش برف هستیم.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند حتما باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند، افزود: با توجه به بارش شدید برف در گردنه حیران، محور اسالم به خلخال و سیاهکل به دیلمان تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای پلیس راه استان های گیلان در مبادی ورودی حضور داشته و از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می کنند، گفت: با توجه به بارش شدید باران در مناطق جلگه‌ای رانندگان برای تردد در این محورها باید سرعت مطمئنه را رعایت و از ایمنی وسیله نقلیه خود اطمینان داشته باشند.

رئیس پلیس راه گیلان از شهروندوان گیلانی و مسافران خواست تا از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی خودداری کنند، ادامه داد: رانندگان سوخت کافیُ و وسایل گرمایشی و تغذیه به همراه داشته باشند تا در صورت ماندن در جاده دچار مشکل نشوند.

Share