رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

تمامی راه‌های گیلان باز است | داشتن زنجیر چرخ در مسیرهای کوهستانی گیلان الزامیست

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش برف در برخی محورهای کوهستانی گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در تمامی محورهای کوهستانی استان الزامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش برف در برخی محورهای کوهستانی گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در تمامی محورهای کوهستانی استان الزامی است.

سرهنگ حسین محمدپور اظهار داشت: در حال حاضر تمامی راه های گیلان باز است، اما رانندگان بایستی بیش از پیش در تردد احتیاط داشته باشند، چرا که بدلیل بارندگی جاده های استان لغزنده است.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب، توجه کافی به جلو  به ویژه در موضوع عابران پیاده و موتور سواران داشته باشند، چرا که در چنین وضعیت جوی و تاریکی شب، دید محدود می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان بیان کرد: خوشبختانه امروز تصادف منجر به فوت در استان نداشته ایم.

نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه سرد و بارشی در منطقه است؛  بنابراین به تناوب بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط شدید)، مه آلود بودن هوا، بارش برف در ارتفاعات و احتمال رعد و برق و تگرگ تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود؛ ضمن اینکه طی روز چهارشنبه نیز شاهد تضعیف ناپایداری، کاهش موقتی ابر و افزایش نسبی دما خواهیم بود.

Share