مازیار زارع:

ملوان برای بهتر شدن به زمان نیاز دارد | زمین تختی انزلی ناهموار است

مازیار زارع، مربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: برای بهتر شدن به زمان نیاز داریم هرچند می‌دانم بد موقعیتی است جایی برای اشتباه نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مازیار زارع پس از تساوی بدون گل مقابل اکسین البرز در نشست خبری گفت: بازیکنان ما همه تلاش خود را انجام دادند و بازی پایاپایی را شاهد بودیم اما هم ما و حریف موقعیت گلزنی داشتیم. تیم در حد تیم‌های لیگ برتری و بازیکنان خوبی دارد. در این مدت ما تلاش کردیم از نظر بدنی روی سرعت بازیکنان کار کنیم. هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ایم. مهم این است که بازیکنان تلاش خود را انجام می‌دادند و با دل و جان بازی کردند. اگر کاستی وجود دارد ایراد از ماست و باید با تمرین نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی در مورد اینکه ملوان در ۲-۳ بازی اخیر در خلق موقعیت دچار مشکل است، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین شرایط این مسئله زمین بازی است. به خصوص در انزلی زمین تختی انزلی اکنون مثل ۱۰ سال قبل که ما بازی می‌کردیم،‌شده است و موضوع دیگر اینکه با اولین بردی که ملوان به دست آورد تیم از این شرایط خارج می‌شود. به هر حال باید روی روحیه بازیکنان کار کرد. مهمترین چیز این بود که تک تک بازیکنان تلاش کردند و باید به آن چیزی که ایده‌آل مربیان است، برسیم. ما در هر تمرین با هافبک‌ها و مهاجمان روی دروازه‌ها تمرین اختصاصی انجام می‌دهیم. البته ما به زمان نیاز داریم هرچند بد موقعیتی است و جایی برای اشتباه نداریم. اما به زمان نیاز داریم تا این موضوع را برطرف کنیم.

مربی ملوان در مورد اینکه با توجه به اینکه ملوان روی زمین بازی می‌کند و زمین انزلی هم ناهموار است می‌توانید در آینده نتیجه بگیرید، گفت: برای من جای سؤال است که چرا این همه بازی در زمین تختی انزلی برگزار می‌شود. باشگاه زمانی این ورزشگاه را در اختیار می‌گرفت و حتی تمرین روز قبل از بازی را در اینجا انجام نمی‌دادیم.به خاطر کیفیت زمین.هر موقع ما توپ را روی زمین آوردیم موقعیت گل خلق کردیم. احمدزاده تاکید دارد که ملوان روی زمین بازی کند. ما به زمان نیاز داریم هر چه جلوتر برویم امیدوارم شرایط تیم بهتر شود.

Share