مالک باشگاه ملوان خبرداد:

حضور تیم فوتبال بانوان ملوان در لیگ دسته اول کشور | ورزش بانوان به اندازه آقایان ارزش دارد

محمد رفیع نیا با اشاره به حضور مجدد تیم فوتبال بانوان ملوان در مسابقات فوتبال لیگ بانوان کشور گفت:‌ ورزش بانوان برای ما به اندازه آقایان ارزش دارد و همان جایگاهی که برای آقایان در نظر داریم برای بانوان نیز قائلیم و شور و نشاطی که تیم فوتبال بانوان ملوان به جامعه تسری می دهد برایمان ارزشمند است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد رفیع نیا، مالک باشگاه ملوان با اشاره به حضور مجدد تیم فوتبال بانوان ملوان در مسابقات فوتبال لیگ بانوان کشور گفت:‌ ورزش بانوان برای ما به اندازه آقایان ارزش دارد و همان جایگاهی که برای آقایان در نظر داریم برای بانوان نیز قائلیم و شور و نشاطی که تیم فوتبال بانوان ملوان به جامعه تسری می دهد برایمان ارزشمند است.

وی تاکید کرد: امروز بانوان ورزشکار کشور در تمام صحنه‌ها با وقار، با کرامت، با شخصیت و با عفاف مانند مردان فعالیت می‌کنند و باید دارای فرصتی برابر با آقایان در جامعه ورزشی باشند.

شایان ذکر است مسابقات فوتبال لیگ دسته اول بانوان کشور از تاریخ اول مرداد با حضور چهار تیم در شهرکرد برگزار خواهد شد و تیم فوتبال بانوان ملوان در این مسابقات حضور خواهد یافت، قابل ذکر است دو تیم از این رقابتها به مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور راه خواهند یافت.

Share