شهردار انزلی در جمع اصحاب رسانه:

شهروندان انزلی شهرداری را مقابل خود نبینند |جشنواره لاله‌های تالابی ۳۰ مرداد برگزار می‌شود

پورقربان با اشاره به وفاق و همدلی بین شهرداری و شورای شهر و همکاری همه ادارات و نهادهای اجرایی و ضمن تشکر از فرماندار شهرستان افزود: در هفته دولت بیش از ۴۶ پروژه عمرانی را آماده کرده‌ایم که بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه اجرایی این پروژه ها شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه صبح امروز در شهرداری بندر انزلی برگزار شد.

حسن پورقربان، شهردار بندر انزلی ضمن عذرخواهی جهت تاخیر در برگزاری مراسم روز خبرنگار عنوان نمود: این تاخیر به خاطر تداخل با بعضی از جلسات بوده است که من از اصحاب رسانه عذرخواهی می کنم.

وی با اشاره به انتخاب هیئت رئیسه شورا و تبریک به رئیس شورای شهر انزلی افزود: این انتخاب وحدت و همدلی بیشتر را برای شهر ما به ارمغان خواهد آورد که باعث خوشحال است.

در هفته دولت و دهه فجر به مردم گزارش می‌دهم | در هفته دولت بیش از ۴۶ پروژه عمرانی افتتاح می‌شود

شهردار بندر انزلی با بیان این که طبق قوانین و ضوابط شهرداری ها هر شهردار موظف است هر سال حداقل دو بار بیلان عملکردی خود را در اختیار همه مردم قرار دهد اظهار نمود: برنامه ما این است که هر ساله در هفته دولت و دهه فجر به مردم گزارش دهیم و اسناد مالی و پروژه های عمرانی شهرداری را تقدیم مردم خواهیم کرد.

وی با اشاره به وفاق و همدلی بین شهرداری و شورای شهر و همکاری همه ادارات و نهادهای اجرایی و ضمن تشکر از فرماندار شهرستان افزود: در هفته دولت بیش از ۴۶ پروژه عمرانی را آماده کرده‌ایم که بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه اجرایی این پروژه ها شد و در تاریخ این شهر همچین موردی سابقه نداشته است.

بودجه امسال شهرداری انزلی ۱۴۱ میلیارد تومان است | توانستیم حقوق پرسنل را به روز کنیم

پورقربان خاطر نشان کرد: بودجه امسال شهرداری انزلی ۱۴۱ میلیارد تومان بسته شده است که شاهد رشد ۱۷۵ درصدی نسبت به سال گذشته هستیم و الحمدالله طی چند ماه گذشته درآمدهای نقدی شهرداری طبق پیش بینی های انجام شده به ۸۰ درصد اهدافی که داشته ایم دست یافته ایم و سرانه درآمدی شهر انزلی از ۶۷۵ هزار تومن به یک میلیون و صد و هفتاد و پنج هزار تومان ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته که درخدمت شهروندان این شهر بودیم توانستیم حقوق پرسنل را به روز کنیم تصریح کرد: در زمینه زیر ساخت های شهرداری برنامه ریزی انجام داده ایم.

شهردار بندر انزلی شهرداری را خانه مردم دانست و گفت: استقبال خوبی از محوطه شهرداری انزلی داریم و همین برنامه را برای مجتمع شهرداری ضلع غربی شهر برنامه ریزی کرده ایم و در کنار آن مجتمع گلخانه ای را طراحی کرده ایم که سعی بر این است شرایط خاص و ویژه ای برای این گلخانه ببینیم و فضایی را برای شهروندان آماده کنیم تا بتوانند از نمایشگاه و محیط گلخانه استفاده کنند.

پورقربان با ذکر این نکته تلاش مجموعه شهرداری رضایتمندی مردم و قطعا رضایتمندی مردم رضایتمندی خداوند را به دنبال خواهد داشت اظهار نمود: نگاه ما به شهر انزلی نگاه ویژه  گردشگری، تفریحی و توریستی است و ما توانسته ایم هیئت عالی سرمایه گزاری را در شهر فعال کنیم.

وی افزود: بین شهرهای استان بافت و شرایط فیزیکی شهر به گونه ای است که ما محکوم به این هستیم که از این پتانسیل تفریحی و توریستی استفاده کنیم و بتوانیم به آن جایگاه واقعی که حق مردم انزلی است برسیم.

شهردار بندر انزلی با اشاره به شرایط خاص خبرنگاران و اصحاب رسانه تصریح کرد: من شرایط این قشر را کاملا درک می کنم و خبرنگاران انسان هایی مقاوم، باگذشت، مظلوم، با صبر و حوصله، عاشق، باتقوا، دلسوز و ایثارگر می‌دانم که از این جهت از ته دل به شما تبریک می گویم.

وی همچنین با توجه به شرایط جامعه از اصحاب رسانه خواست که خبرهای خوب را به گوش مردم برسانند و افزود: روحیه خوب را باید در جامعه ایجاد کنیم و به دور از حاشیه بتوانیم به اهدافی که برای آن برنامه ریزی کرده ایم به امید خدا دست پیدا کنیم.

پورقربان با پیشنهاد ایجاد مکانی به عنوان کانون خبرنگاران برای اصحاب رسانه اظهار نمود: بنده این آمادگی را دارم که مکانی را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهم تا بتوانند در آنجا جمع شوند و درباره مشکلات و مسائل جاری بتوانند همفکری داشته باشند و این آمادگی را دارم بصورت فصلی در خدمت شما باشم که هر موضوعی باشد بنده پاسخگو باشم.

وی با اشاره به بارندگی اخیر در سطح شهر انزلی تصریح کرد: به لحاظ میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته در مکان سوم جهان قرار گرفتیم.

شهردار بندر انزلی افزود: علی رغم بارندگی شدیدی که داشته ایم همه همکاران ما خصوصا در قسمت مدیریت بحران از آمادگی لازم برخوردارند و در چند نقطه از شهر غازیان و انزلی مشکلاتی از قبل بوده است که این مشکلات را دیروز نداشتیم و این مشکلات حل شده است و امیدواریم بعضی از قسمت های که باقی مانده با همکاری و مدیریت همکارانمان بصورت کامل رفع شود.

وی همچنین عنوان نمود: در سطح استان گیلان اولین شهرداری بوده‌ام که هدایت آب های سطحی را در سطح استان شروع کردم.

جشنواره لاله‌های تالابی ۳۰ مرداد در انزلی برگزار می‌شود | شهروندان انزلی شهرداری را مقابل خود نبینند

پورقربان با بیان اینکه از تاریخ ۳۰ مرداد جشنواره لاله‌های تالابی را در سطح شهر بندر انزلی داریم گفت: این جشنواره در محوطه طرح سالمسازی دریا در انتهای خیابان پاسداران با هدف احیای تالاب انزلی برگزار خواهد شد.

وی با ذکر این نکته که شهروندان انزلی شهرداری را در مقابل خود نبینند خاطر نشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان هر هفته میز خدمت را در محل مصلی شهر برگزار کردیم و دیدار چهره به چهره با مردم داشتیم و حتی در مجتمع شهرسازی مردم را با مسئولین متصل کردیم تا در کمترین بازه ی زمانی مشکل مردم را حل کنیم.

شهردار بندر انزلی در پایان با قرائت شعری از خود درباره روز خبرنگار این روز را گرامی داشت.

Share