شهردار انزلی در گفتگو با دیارمیرزا

آشتی بین مردم انزلی و شهرداری و ارتقای ساعت مفید کاری کارمندان از برنامه‌های من است

حسن پورقربان با اشاره به برنامه های اصلی در شهرداری بندرانزلی خاطرنشان کرد: در روز معارفه با اصحاب رسانه برنامه های خودم را کامل شرح میدهم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن پورقربان شهردار سابق شهرستان رودسر که با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی بندرانزلی به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود حکم انتصاب خود را به عنوان شصت و دومین شهردار بندرانزلی از استاندار گیلان دریافت کرد.

شهردار بندرانزلی در گفت وگو با خبرنگار دیارمیرزا از بندرانزلی، با بیان اینکه در ابتدا وظیفه می دانم از اعضای شورا شهر تقدیر کنم اظهار کرد: از زحمات سرپرست شهرداری انزلی نیز در این مدت تشکر می کنم.

حسن پورقربان با اشاره به برنامه های اصلی در شهرداری بندرانزلی خاطرنشان کرد: در روز معارفه با اصحاب رسانه برنامه های خودم را کامل شرح میدهم اما دو برنامه اصلی همچون ارتقای ساعت مفید کارمندان و ارتباط بهتر مردم با شهرداری بندرانزلی است.

پورقربان ادامه داد: با ایجاد آشتی بین مردم شهر انزلی و شهرداری با توجه به استعداد هایی در زمینه ها فرهنگی، هنری و ورزشی که در شهر وجود داشته بتوانیم این ارتباط را برقرار کنیم تا به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان خوبمان باشیم.

شهردار بندرانزلی با اشاره به برنامه دوم و اصلی شهرداری این شهر تصریح کرد: سعی می کنیم با دست توانای پرسنل و ارتقای ساعت مفید کار در شهرداری این مهم را انجام دهیم تا بتوانیم به اهدافی که داشته را با همکاری مسئولین شهرستان به سرانجام برسانیم.

وی در مورد بارندگی و به سبب آن آبگرفتگی معابر شهرستان بندرانزلی در اولین روزهای انتخاب او به عنوان شهردار این شهر متذکر شد: در مسئله آب های سطحی بنده پیشرو در سطح استان بوده و تجارب خوبی داشته که این موضوع را در شهرستان دیگر به اثبات رساندم.

پورقربان در پایان گفت: به صورت اصولی و اجرایی برنامه ریزی خواهم کرد تا شاهد رفع مشکلات به صورت پله به پله باشیم.

به گزارش دیارمیرزا، شهردار بندرانزلی به صورت رسمی یکشنبه ساعت ۱۰ صبح معارفه خواهد شد.

Share