نماینده مردم آستارا در مجلس:

دولت توانایی اشتغالزایی در بدنه خود را ندارد | پروژه راه‌آهن نباید خللی در بندر آستارا ایجاد کند

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت نباید با بخش خصوصی رقابت کند، تصریح کرد: پروژه راه‌آهن آستارا _آستارا نباید خللی در پروژه بندر آستارا ایجاد کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه آیین رونمایی از تجهیزات دریایی و آغاز احداث اسکله جدید و پایانه غلات بندر آستارا با اشاره به اینکه از بخش خصوصی باید حمایت کرد، گفت: دولت امروز توانایی اشتغالزایی در بدنه خود را ندارد.

ولی داداش در ادامه بیان کرد: دولت ما حجیم ترین دولت دنیا است. اگر به بخش خصوصی بها داده نشود، معضل بیکاری در کشور حل نخواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به اینکه امروز کشور ما دچار بحران اقتصادی است، گفت: سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی یک کار ارزشمند و بزرگ بوده و باید از این امر حمایت کامل کرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس اظهار کرد: اسکله آستارا نیازمند زیرساخت‌های مختلف بوده و تعریض جاده آستارا به اردبیل با برآورد اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال در بودجه سال ۹۷ در کمیسیون عمران مجلس قرار گرفته است که امیدواریم با افزایش بودجه این پروژه به بهره‌برداری برسد.

داداشی با بیان اینکه دولت نباید با بخش خصوصی رقابت کند، تصریح کرد: پروژه راه‌آهن آستارا _آستارا نباید خللی در پروژه بندر آستارا ایجاد کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس همچنین ادامه داد: بندر آستارا با توجه به سرمایه‌گذاری هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی باید در کنار پروژه راه آهن حمایت کامل شود.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته میزان صادرات در گمرک آستارا بالغ بر ۲۲۰ میلیون دلار بوده است، گفت: بیش از ۱۲۰ میلیون دلار صادرات سال گذشته، محصولات کشاورزی بوده  و با توجه به اینکه استان گیلان هم استان کشاورزی است و هم قابلیتهایی برای توسعه کشاورزی، صنعتی دارذ، این قابلیت‌ها را نباید نادیده بگیریم.

Share