امام جمعه آستارا:

کسی جرأت تذکر به وضعیت قلیان سراها را ندارد | کم رنگ کردن نقش سپاه خیانت به مملکت است

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: کسی جرأت تذکر به وضعیت قلیان سراها را ندارد هیچ اراده‌ای برای بهبود این وضعیت تاسف بار نیست که اگر بود راهکاری برای این امر انجام می‌شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در ابتدای خطبه اول نماز جمعه این شهر مومنان را به تقوای الهی و حدود الهی دعوت کرد و افزود: منظور از تقوا در قرآن کریم این است که انسان هر آنچه که خداوند متعال برای او تکلیف کرده از نماز، روزه، جهاد، زکات، امر به معروف و دیگر اعمال را به نحوه احسن انجام دهد.

ترک امر به معروف و نهی از منکر گناه کبیره است

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا همچنین ادامه داد: نماز و روزه از مهمترین واجبات است و امر به معروف چیزی است که در جامعه امروز فراموش شده است و ترک امر به معروف و نهی از منکر گناه کبیره است.

وی با اشاره به اینکه کسی نمی تواند ادعای تقوا داشته باشد ولی امر به معروف و نهی از منکر را انجام ندهد، گفت: انسان اگر هر لحظه به سخت ترین لحظات عمر خود که جان دادن است فکر کند هیچ موقع گناه نمی‌کند.

حافظ نیا اظهار داشت: کسی جرأت تذکر به وضعیت قلیان سراها را ندارد و هیچ اراده‌ای برای بهبود این وضعیت تاسف بار نیست که اگر بود راهکاری برای این امر انجام می‌شد.

امام جمعه آستارا در ابتدای خطبه دوم ضمن تبریک ولادت با سعادت سیدالشهدا، روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس، روز جانباز، ولادت امام سجاد (ع) و سالروز تاسیس سپاه پاسداران به دستور امام خمینی(ره) در سال ۵۸ گفت: سپاه پاسداران متشکل از انسان‌های خداجو و کسانی که به دنبال تحقق اهداف انقلاب، اسلام ناب و رساندن این نظام به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است و برای این مهم از پای نمی نشیند.

کم رنگ کردن نقش سپاه خیانت به مملکت است

وی افزود: سپاه پاسداران کارهای بزرگی همچون برچیدن گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب در اوایل انقلاب، کارنامه درخشان در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمن تا دندان مسلح و دفاع از حریم هوایی کشور برای مملکت انجام داده است.

حافظ نیا اضافه کرد: تلاش های سپاه در حوزه اقتصاد و سازندگی بود که کشور را در مقابل جنگ اقتصادی سرپا نگه داشت و در جنگ نرم این سپاه و بسیج هست که اثرگذار می باشد.

امام جمعه آستارا نقش سپاه در فتنه منطقه ای را غیر قابل انکار دانست و اظهار کرد: سپاه قدس به فرماندهی مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی داعش را با کمک مردم عراق و سوریه از بین برد.

وی همچنین ادامه داد: دفاع از ولایت و آرمان‌های شهدا خط قرمز سپاه بوده و کم رنگ کردن نقش سپاه خیانت به مملکت است.

حافظ نیا در پایان با اشاره به حمایت از کالای ایرانی آن را سبب افزایش ثروت ملی و کاهش تورم، افزایش رفاه عمومی، کاهش آسیب های اجتماعی و جلوگیری از تهاجم فرهنگی دانست.

Share