امام جمعه موقت رشت

خیابان‌های کنده‌کاری‌شده رشت ترمیم شود|سیستم بانکداری با عدالت‌پیشگی انقلاب اسلامی منافات دارد

صدیق عربانی با بیان اینکه ظلم در سیستم بانکداری با عدالت‌پیشگی انقلاب اسلامی منافات دارد گفت: باید جلوی این ظلم‌ها گرفته شود و دارایی‌های مردم از بین نرود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس،حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسف صدیق عربانی  در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر رشت با تبریک میلاد باسعادت حضرت صدیقه طاهره (س) و بزرگداشت مقام زن و مادر اظهار کرد: جایگاه حضرت زهرا سلام‌الله علیها عظیم بوده و الگویی کامل برای سعادت بشری است.

وی با تأکید بر اینکه دختران و زنان باید زندگی دخت نبی اکرم (ص) را مطالعه کنند، افزود: حضرت زهرا هیچ‌گاه  در زندگی تقاضایی از حضرت علی (ع) نداشته  تا مبادا در توان امیرالمؤمنین (ع) نباشد و او خجالت‌زده شود.

امام‌جمعه موقت رشت خطاب به زنان و دختران جامعه که با پوشش غیرمتعارف در جامعه حاضر می‌شوند، گفت: زنان نباید با پوشش نامناسب در جامعه حاضر شوند زیرا از  آنجاکه شغل برای همه فراهم نیست تشکیل زندگی برای همگان میسر نخواهد بود لذا این افراد را به عذاب می‌افتند.

عربانی با بیان اینکه دشمن درصدد است تا با جنگ نرم به جنگ باارزش‌های ایران اسلامی بیاید، افزود: مسلمانان مسلمانی پیشه کنید چراکه خداوند آگاه و بینا است.

وی با انتقاد از سیستم بانکداری کشور گفت: برای ترغیب مردم در اعتماد به سیستم بانکداری نام ائمه را یدک نکشید و بدانید که این پول‌ها حرام است و برکت را از نظام جمهوری اسلامی ایران می‌برد.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه ظلم در سیستم بانکداری با عدالت‌پیشگی انقلاب اسلامی منافات دارد، افزود: باید جلوی این ظلم‌ها گرفته شود و دارایی‌های مردم از بین نرود.

وی با بیان اینکه برخی از قلم‌به‌دستان از حد خود عبور کرده و به رهبر معظم انقلاب توهین می‌کنند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری خط قرمز ماست و اجازه نخواهیم داد که به بهانه‌های واهی به ایشان توهین شود پس همگان بدانند افرادی که پایشان را از گلیمشان درازتر می‌کنند مردم آنان را از روی زمین محو خواهند کرد.

امام‌جمعه موقت رشت با اشاره به تأکیدات فرماندار رشت مبنی برترمیم خیابان‌های کنده‌کاری‌شده در آستانه عید نوروز اظهار کرد: امیدواریم که هر چه سریع‌تر ترمیم صورت گیرد تا مهمانان نوروزی در بدو ورود به شهر با چهره نامطلوبی مواجه نشوند.

عربانی با اشاره به ۲۰ اسفندماه هم‌زمان با روز بزرگداشت مقام شهید از تلاش‌های بنیاد شهید قدردانی کرد و افزود: امنیت جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدایی است که از جان و مال خویش گذاشتن تا اقتدار را به کشور هدیه کنند.

وی با اشاره به‌روز درختکاری و غرس نهال در کشور گفت: شایسته است هزاران اصله نهال به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد تا با کاشت آن موجبات سرسبزی و شادابی جامعه افزایش یابد.

امام‌جمعه موقت رشت با اذعان به اینکه سگ نگهبان خواندن رژیم منحوس صهیونیستی کم‌لطفی به این حیوانی است که بسیار مفید بوده و کشتن بی‌مورد آن شامل پرداخت دیه می‌شود، گفت: رژیم صهیونیستی و در رأس آن نتانیاهو لعین، هنوز از رو نرفته و از قدرت موشکی ایران سخن می‌گوید.

صدیق عربانی خطاب به آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی گفت: بمیرید و بدانید ایران نه‌تنها درباره قدرت موشکی خود به‌هیچ‌عنوان مذاکره نخواهد کرد بلکه در افزایش قدرت موشکی خود نیز اهتمام خواهد ورزید

Share