سخنان آتشین امام جمعه لنگرود:

به اسلامی که بگوید والدین خود را به خانه سالمندان ببرید، کافرم | بیمه ملت بیخود کرده است

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه لنگرود گفت: اگر این اسلام بگوید پدر و مادر پیرت را به آسایشگاه سالمندان ببر به والله من به این اسلام کافرم و این اسلام را قبول ندارم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان لنگرود در خطبه های نماز جمعه در خصوص ارزش جایگاه پدر و مادر گفت: حق والدین بسیار سنگین است و خداوند سفارس بسیاری در این زمینه کرده است بطوری که عاق پدر و مادر در همین دنیا گریبانگیر می‌شود.

وی افزود: مبادا طوری رفتار کنیم که پدر و مادر این فکر را کنند که فرزندشان از دست آنها خسته شده و وبال گردنشان هستند.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: همانطور که وقتی سوالی برایمان پیش می آید در اینترنت جست و جو می‌کنیم، پدر و مادر هم اینگونه اند، وقتی مشکلی برایتان پیش می آید به آن ها سر بزنید و درخواست دعا کنید و اگر اعتقاد داشته باشید، مشکلتان حل خواهد شد.

بردن والدین به خانه سالمندان جنگ با خداست

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه من هنوز نتوانستم خودم را قانع کنم و مطمئنا قانع هم نخواهم شد که آیا اسلام نسبت به این آسایشگاه سالمندان که پدر و مادر پیرشان را به آنجا می‌برند رضایت دارد یا خیر؟ تأکید کرد: آن چه جور اسلامی است که برای مادری که سال ها برای فرزندش زحمت کشیده و الان هنگام پیری نیاز به مراقبت دارد راضی به بردنشان به آسایشگاه سالمندان است؟ به خدا قسم این جنگ با خداست.

به اسلامی که بگوید والدین خود را به خانه سالمندان ببرید، کافرم

وی ادامه داد: اگر این اسلام بگوید پدر و مادر پیرت را به آسایشگاه سالمندان ببر به والله من به این اسلام کافرم و این اسلام را قبول ندارم.

 پدری که زن و فرزند خود را رها میکند و ازدواج مجدد می کند همانند شمر است

سلیمانی همچنین افزود: منظور من مادر باحیثیت است نه مادری که با عکس هایش در اینستاگرام و بی حجابی اش رشته محبت را خشک میکند، زیرا این مادر ملعون است و همینطور پدر باحیثیت؛ نه آن پدری که زن جوان و بچه های کوچکش را رها کند و برای هوا و هوسش دوباره و سه باره و چهار باره ازدواج کند چنین پدری همانند شمری است در کربلایی کوچک به نام خانه.

مسئولینی که ثروت قارونی دارند آنها را به محرومین بازگردانند

حجت الاسلام سلیمانی درباره طرح دوفوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان گفت: این طرحی‌ است برای جبران عقب ماندگی ها در حوزه عدالت که باعث استقبال مردم است. در سال ۸۰ مقام معظم رهبری درخصوص مقابله با فساد فرمانی صادر کرد ولی متاسفانه نه چشمی دید و نه گوشی شنید و همین باعث شد که بعد از ۱۶ سال حضرت آقا از جانب مسئولان عذرخواهی کردند و ما امیدوارم این طرح با پیگیری مسئولان به جاهای خوبی برسد و من تقاضا دارم مسئولینی که ثروت قارونی دارند آنها را به محرومین بازگردانند تا فقر و محرومیت و تبعیض ریشه کن شود.

وی گفت: به مسئولان برنخورد، این ها تحقیر نیست بلکه حق مردم در نظام جمهوری اسلامی است و آن مسئولی که واقعا باکی ندارد و بیت المال را پایمال نکرده آنچه که دارد را برای استعمال به قوه قضاییه تحویل دهد.

برجام هیچ سودی برای ما نداشته و نخواهد داشت

وی در خصوص برجام و اتکای به غرب نیز با بیان اینکه برجام هیچ سودی برای ما نداشته و نخواهد داشت خیلی از مسئولین و دست اندرکاران برجام در مصاحبه های خارجی خودشان میگویند برجام هیچ سودی برای ما نداشته است اما عده ای در داخل برای آنچه که مشخص است از برجام طرفداری می‌کنند ولی بدانید که حق با رهبر انقلاب است که فرمودند این برجام نتوانست آمال و آرزویی ها و انتظاراتی که از غرب و آمریکا داشتیم برآورده کند پس دیگر نیازی نیست که تمرکز را روی برجام بگذاریم.

هواپیمای شخص اول دیپلماسی تو فرودگاه مونیخ معطل می‌شود، این است همان سیب و گلابیتان؟

به گزارش دیارمیرزا سلیمانی درباره سفر وزیر امور خارجه کشورمان به مونیخ گفت: وزیر امور خارجه در کنفرانس امنیتی مونیخ تشریف بردند و بلافاصله میخواستند به مسکو سفر کنند اما هیچ شرکتی از شرکت‌های سوخت رسانی آلمان از ترس آمریکا، هواپیما دکتر ظریف را پرنکرد.

امام جمعه لنگرود ادامه داد: اینها مظلومیت نظام جمهوری اسلامی و حماقت دولت آلمان را نشان می‌دهد که چطور با وزیر امور خارجه یک کشور از ترس تحریم های آمریکا این چنین برخورد می‌کنند آنگاه سخنگوی ما آقای قاسمی میگوید آنقدر هم که شما گفتید پیچیده نبود و اصلا چیزی نبود فقط یک لحظه تعلل شد.

وی افزود: هواپیمای شخص اول دیپلماسی تو فرودگاه مونیخ پرواز نمی‌کند این است همان سیب و گلابیتان؟ چرا مردم را نامحرم می‌دانید و آن‌ها را از نتایج برجام آگاه نمی‌سازید؟

چکار کرده اید با اقتصاد؟

سلیمانی با اشاره به اقتصاد ایران گفت: ما چقدر در اقتصاد مقاومتی موفق بودیم؟ دولت به ما یک کارنامه بدهد که در این زمینه چه کرد؟ چکار کرده اید با اقتصاد؟ بازار ایران فقط بازار مصرف شده است، نه صنعتی و نه تکنولوژی وارد آن شده است. با قاچاق کالای سازمان یافته اصلا برخورد نمی‌شود، به تولید بها داده نمی‌شود حتی ادارات دولتی هم چشم به جنس های خارجی دارند، اینگونه نمیشود حرف از اقتصاد مقاومتی زد. امروز تولید ما کمرش شکسته و من واقعا متاسفم. چرا با وارد کردن نخ ژاپنی پدر نوغانداران را در می آورید؟ چرا زحمت کشاورز را با وارد کردن برنج های خارجی از بین بردید.

اینجا لنگرود، دارالمومنین است | بیمه ملت بیخود کرده است

سلیمانی درخصوص حواشی بیلبورد تبلیفاتی نصب شده در لنگرود گفت: بیمه ملت با مجوز اداره ارشاد در این بیلبورد عکس یک خانم را که با حجاب هم تشریف دارند چاپ کرده است.

وی افزود: بیلبورد ها دست بخش خصوصی است اما بیمه ملت برای اینکه عکس این خانم را چاپ کند هزینه بسیاری هم کرده، اما یک نصحیتی بکنم اینجا لنگرود، دارالمومنین است و قرار نیست زن را ابزار تبلیغاتی خود قرار دهید.

امام جمعه لنگرود گفت: بیمه ملت می‌گوید مجوز داریم و در سرتاسر ایران این کار را کردیم، بیخود کردید، اینجا لنگرود است و بنده راضی نیستم و این قضیه را پیگیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه آتش به اختیار این است که باید عکس این زن تا هفته آینده پایین آورده شود، اظهار کرد: ما وظیفه داریم در قبال شهدایی که رفتند و جانشان را دادند تا زن و ناموس ما به معرض نمایش نگذارند و الان برای کسب درآمد راحت تبلیغ می‌کنید و به جامعه زنان جسارت می‌کنید.

Share