با قدردانی از زحمات محمداسماعیل حبیبی:

ایوب مهدی پور بعنوان شهردار جدید بره سر رودبار معرفی شد

فرماندار رودبار با قدردانی از زحمات محمداسماعیل حبیبی، ایوب مهدی پور را بعنوان شهردار جدید بره سر معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل میرغضنفری با بیان اینکه در شهر بره سر هیچگونه درآمد پایدار برای شهرداری وجود ندارد، افزود: این شهرداری به عایدات ساخت و ساز و عوارض خاصی نمی تواند وصول کند و فقط به مبالغ اندک ارزش افزوده و اعتبارات کمیته برنامه ریزی وابسته است. کار کردن در این شرایط سخت است و تداوم صبوری همیشگی مردمان این منطقه و همیاری و معاضدت دلی که همیشه بوده است را می طلبد.
فرماندار رودبار محدودیتها و مضایق اعتباری موجود را یادآور شد و افزود: اگر چه کارها با مشکل پیش می رود اما بعنوان فرماندار بومی تلاش کرده ام از اندک اعتبارات در اختیار با همیاری و همگامی نماینده شهرستان، مبادی استان و همکاری مردم نجیب، صبور و قدردان حداکثر بهره برداری و استفاده را در جهت خدمت رسانی ببریم.
میرغضنفری همچنین گفت: شش میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار به بره سر اختصاص یافته است که برای آب شرب ودیگر برای پروژه های عام المنفعه هزینه می شود.
وی خدمات انجام شده در سالهای اخیر به منطقه را یادآور شد و گفت: جاده توتکابن به بره سر که وضعیت نگران کننده داشت، با همکاری و پیگیری نماینده و تلاش دولت بهسازی شد، گازرسانی معوق بره سر محقق شد و انشااله مشکل آب شرب شهر هم مرتفع می شود.
فرماندار رودبار کارکردن در شهرستان رودبار را بواسطه دوری روستاها و مناطق از هم و مرکز شهرستان و وضعیت جغرافیایی و توپوگرافی آن سخت دانست و تصریح کرد: پیرو تاکیدات مکرر ریاست جمهوری ما وظیفه و تعهد به مردم داریم و درمقابل بزرگواری آنان هر چقدر کارکنیم باز هم کم است.
وی با قدردانی از زحمات شهردار سابق گفت: قضاوت عملکرد همه ما مسئولین مردم هستند که حافظه تاریخی خوب دارند و در قضاوتها مقایسه می کنند و ارزیابی عملیاتی و دلی و نمره واقعی را می دهند.
میرغضنفریافزود: به انتخاب شورای بره سر احترام گذاشتیم و کارهای اداری شهردار تعرفه شده را انجام دادیم تا فردی از مجوعه شهرداری و آشنا به حوزه شهر و شهرداری و دارای ارتباط با بدنه اداری فعالیت خود را آغاز کند و در این راه اعضاء شورا با شهرداری همکاری داشته باشند و فضای کار را مهیا نمایند تا شهردار جدید با عمل جهادی،گامهای مثبت و سازنده ای را برای شهر بردارد.
وی با یادآوری اینکه دستگاههای نظارتی چشمان بیدار دارند و دائما”عملکردها را رصد می کند گفت: بکونه ای عمل کنیم که بتوانیم پاسخگو باشیم و قانون را فصل الخطاب قرار دهیم.

Share