قدیری ابیانه در رودسر:

اعتراض و اغتشاش روش منطقی برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی کنونی کشور نیست

قدیری ابیانه، گفت: اعتراضات و اغتشاشات اقشار مختلف مردم روش منطقی برای حل مسائل نیست و فقط دشمن را خوشحال و آتش ایجاد فتنه دیگری را در کشور فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، محمدحسن قدیری ابیانه امشب در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با گرامیداشت حماسه بزرگ ۹ دی اظهار کرد: خسارات وارده شده به کشور در فتنه ۸۸ خیلی بیشتر از جنگ ۸ ساله بود.

وی وحدت و ایمان ملت حول ولایت را قدرت ایران خواند و افزود: همه پیروزی‌های به‌دست‌آمده در نظام جمهوری اسلامی حاصل مشارکت و حضور مردم درصحنه‌های مختلف انقلاب با پیروی از ولایت بود.

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به دوران دفاع مقدس و جنگی که صدام علیه ایران به راه انداخت، تصریح کرد: تمام قدرت‌های جهان با حمایت و پشتیبانی از عراق سلاح‌های موردنیازش را تأمین می‌کردند اما مردم ایران برای مقابله با دشمن وارد صحنه شدند و کنار نیروهای مسلح مقابل مخوف‌ترین سلاح‌ها ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

وی بابیان اینکه دشمن با برنامه‌ریزی و اختصاص سرمایه‌های زیاد توانسته فتنه و انقلاب‌های رنگی در کشور به راه اندازد، تصریح کرد: اگر اتحاد و ایمان مردم ولایت مدار ایران خدشه‌دار شود زمینه پیروزی دشمن فراهم می‌شود.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه دشمن در فتنه ۸۸ امیدوار بود که عناصری را از داخل ایران که مورداطمینان و اعتماد مردم و از صنوف انقلاب بودند را جذب کنند، افزود: فتنه ۸۸ با پشتیبانی آمریکا، انگلیس و آل سعود رقم خورد و هدف آن‌ها برهم زدن نظام و خدشه واردکردن به اسلام بود.

وی تقلب در شمارش آراء انتخاباتی را بهانه برای فتنه گران خواند و گفت: سران فتنه در دوره‌های قبل خودشان انتخابات برگزار کرده بودند و می‌دانستند که ۱۱ میلیون تفاوت رأی ممکن نیست و صحت رأی را زمانی قبول داشتند که انتخابات به نفع آن‌ها تمام می‌شد.

قدیری ابیانه فتنه ۸۸ را کودتای علیه حق حاکمیت مردم و افکار عمومی برشمرد و افزود: ایرادهایی بر عملکرد دولت‌های نهم و دهم و حتی یازدهم و دوازدهم هست باید واقع بینانه و سازنده توأم با پیشنهاد نقد کرد هرچند اقدامات خوبی هم صورت گرفته و هیچ دولتی ۱۰۰ درصد مورد تائید نیست.

وی ادامه داد: در فتنه ۸۸ برخی کشورها که آماده بودند از مواضع خود عقب‌نشینی کنند عوامل فتنه خواستند که تحریم‌ها را علیه کشور شدیدتر کنند و تحریم‌ها تقویت و تهدیدها تشدید شد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه فتنه پایان یافت اما تکرار شدنی است، تصریح کرد: دشمن دست از دشمنی خود با کشورمان برنمی‌دارد و تلاش می‌کند تا با ایجاد تفرقه و اختلاف فتنه‌ای دیگر ایجاد کند.

وی با اشاره به فتنه فرهنگی سال ۷۸ در دانشگاه و فتنه سیاسی سال ۸۸ در کشور افزود: ملتی که وحدت پایه استحکام و اقتدارش است تفرقه بسیار برای آن خطرناک است و امروز دشمن تلاش می‌کند تا فتنه دیگری از بعد اجتماعی در کشور راه‌اندازی کند تا با فتنه‌ای قدرت را به ضعف تبدیل کند.

قدیری ابیانه برنامه‌ریزی دشمن بر روی مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند تا نارضایتی مردم از وضعیت موجود در خصوص تورم و گرانی، بیکاری و وضعیت معیشتی،… را به سمت تظاهرات و اغتشاش و ایجاد ناامنی در کشور سوق دهد و تلاش می‌کند تا بعضاً خانواده‌های شهدا و روحانیون را در راه‌اندازی فتنه‌ای جدید علیه نظام همراه کند.

وی ادامه داد: اگر دشمن بتواند مشکلات و معضلات اقتصادی را بهانه قرار دهد و اقشار مختلف جامعه را به میدان بکشد تحریم‌ها تشدید و خطر سایه جنگ بر کشور بیشتر می‌شود و اگر این اتفاق بیفتد نیروهای مسلح مقتدرانه مقابل دشمن می‌ایستند و البته اعتراض و اغتشاش روش منطقی برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی کنونی کشور نیست و دشمن را خوشحال و آتش فتنه را شعله‌ورتر می‌کند.

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور ۷۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد و ۱۰ سال درآمد نفتی را پیش‌خوری کرده است، افزود: دولت به ازای هر خانواده ۴ نفری ۳۵ میلیون تومان بدهکار است و این افکار سبب تصور ناکارآمدی دولت می‌شود که باید کاری کند.

Share