آیت الله فلاحتی در خطبه های نمازجمعه رشت:

برخی مسئولان هنوز سر در لاک فتنه‌گران دارند|در فتنه ۸۸ چهره مفسدان و طرفداران غرب برملا شد

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: فتنه خطرناک سال ۸۸ جای واکاوی دارد و برخی از مسئولان هنوز سر در لاک فتنه گران دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: هفتم دی ماه سال ۱۳۵۸ امام(ره) فرمان بسیج همگانی برای سوادآموزی را صادر فرمودند و امروز ۸۶ درصد جامعه ایرانی از سواد برخوردارند و چهار درصد از دیگر ملت ها جلو هستیم.
وی به حماسه آفرینی مردم گیلان در هشتم دی ماه سال ۸۸ علیه فتنه گران اشاره کرد و افزود: مردم گیلان به ویژه شهر رشت یک روز جلوتر از دیگر مناطق کشور برای حمایت از نظام، مقام معظم رهبری و ریشه کن کردن فتنه به خیابان ها آمدند و این حرکت در تاریخ ماندگار شده است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه نهم دی ماه روز میثاق امت با ولایت و رهبری نامگذاری شده است، گفت: فتنه خطرناک سال ۸۸ جای واکاوی دارد و برخی از مسئولان هنوز سر در لاک فتنه گران دارند.
آیت الله فلاحتی به تعبیر بعضی از افراد به بد اخلاقی سیاسی نسبت به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: از سال ۸۸ اتاق فکر قدرت های سلطه گر برنامه ریزی برای فتنه سال ۸۸ را آغاز کردند و با این فتنه شوم به دنبال تسخیر انقلاب اسلامی بودند.
وی با اشاره به اینکه دشمن برخی از افراد را از قیام سال ۴۱ امام(ره) برای نفوذ آماده کرده بود، بیان کرد: باید باورمان بیاید دشمن به دنبال نفوذ است و می خواهند نظام، رهبری و مسیر خون شهدا را تغییر دهند.
نماینده ولی فقیه در گیلان به درایت رهبر معظم انقلاب مبنی بر رصد و نقش برآب کردن نقشه های دشمن اشاره کرد و یادآور شد: مردم با حضور خود در صحنه توطئه فتنه گران را خنثی کردند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انسجام بین ملت در حراست از انقلاب اسلامی دستاورد عظیم و بزرگ حماسه ۹ دی است، خاطرنشان کرد: در فتنه سال ۸۸ باور عمومی ایجاد شد که دشمن جنگ نرم علیه نظام را راه اندازی کرده است.
وی، تقویت رهبری را در سایه فتنه دانست و بیان کرد: در فتنه سال ۸۸ چهره مفسدان و طرفداران غرب بر ملا شد.
امام جمعه رشت به استیصال غرب در مقابل انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ورود مخفیانه ترامپ گاودوش به عراق نشان دهنده خفت برای ملت آمریکا است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه افول آمریکا نزدیک است، بیان کرد: اکنون شاهد عزت ملت ایران در تمام عرصه ها هستیم. انقلاب اسلامی صولت قدرت های پوشالی در جهان را شکسته است.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به مسائل تربیتی فرزندان توسط والدین اشاره کرد و گفت: ادب بهترین میراث پدران و مادران برای فرزندان است. پدران و مادران تربیت فرزندان به طرف توحید، نقش کلیدی دارند.

Share