اگر به جنگل، کوه و دریا دست نزنیم پس باید چه‌کاری انجام بدهیم؟

انتقاد امام جمعه سیاهکل از عدم اجرای سه دستور استاندار سابق گیلان

امام‌ جمعه سیاهکل گفت: سرمایه‌گذارانی به سیاهکل آمدند اما به دلیل عدم‌حمایت از این شهرستان رفتند که باید حمایت ویژه‌ای از آن‌ها انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در جلسه رفع موانع تولید شهرستان سیاهکل که با حضور استاندار گیلان و دهیاران بخش مرکزی سیاهکل در سالن شهید آوینی فرمانداری سیاهکل برگزار شد، ضمن خیرمقدم به استاندار گیلان جهت حضور در سیاهکل، اظهار کرد: از نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و از فعالیت‌های خوب اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل قدردانی می‌کنم.

وی ضمن درخواست از مسئولین استانی جهت رسیدگی و برطرف کردن مشکلات موجود در شهرستان سیاهکل، تصریح کرد: جامعه‌ای که ازنظر فرهنگی و اقتصادی پویا نباشد ازلحاظ دیگر نیز قوی نیست.

امام‌جمعه سیاهکل، جاده سیاهکل به بازکیاگوراب که آن را جاده اسارتگاه نام‌گذاری کرد و گفت: ما به سمت رشت راحت‌تر می‌رویم تا اینکه بخواهیم از سیاهکل به بازکیاگوراب برویم، زیرا وسایل نقلیه زیادی ازجمله وسایل نقلیه سنگین از آن تردد می‌کنند.

شکسته‌دل بابیان اینکه نباید کاری کنیم که از هر طرف بام بیفتیم، تأکید کرد: ما جنگل، کوه و دریا داریم و اگر این‌ها را دست نزنیم پس باید چه‌کاری انجام بدهیم؟

وی با گله‌مندی از عدم اجرای سه دستور استاندار سابق گیلان در آخرین سفر خود به سیاهکل، گفت: در قسمت گردشگری شمرود که سرمایه‌گذار بدون دریافت وام در حال فعالیت است؛ قرار بر این بود تا مشکلات آن برطرف شود اما این‌گونه نشده است.

امام‌جمعه سیاهکل تأکید کرد: سرمایه‌گذارانی به سیاهکل آمدند اما به دلیل عدم‌حمایت از این شهرستان رفتند که باید حمایت ویژه‌ای از آن‌ها انجام شود.

وی خطاب به استاندار گیلان گفت: امیدوارم با شجاعت ویژه و پیگیری دستورات قبلی، به سالاری دکتر سالاری بتوان مشکلات شهرستان سیاهکل را برطرف کرد.

Share