امام جمعه سیاهکل

آمار تلفات جاده‌ای سیاهکل نگران کننده است | حرکت شورا در مسیر اعتلای شهر باشد

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با اشاره به آغاز به کار شورای شهر دوره پنجم سیاهکل در روزهای آینده، گفت: تغییر و تحول موجب نشاط و پویایی می شود، اما نباید موجب حذف شود و برخورد و حرکت باید در مسیر اعتلای شهر باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه سیاهکل، با اشاره به آغاز به کار شورای شهر دوره پنجم سیاهکل در روزهای آینده، اظهار داشت: تغییر و تحول موجب نشاط و پویایی می شود، اما نباید موجب حذف شود و برخورد و حرکت باید در مسیر اعتلای شهر باشد.

وی با بیان اینکه کارهای خوبی در شهر سیاهکل انجام شده است، گفت: اعضای جدید شورای شهر باید بررسی کنند که آیا می شود با این شهردار و وضعیت فعلی کار را به پیش برد، یا نه و بعد از آن تصمیم گیری کنند.

امام جمعه سیاهکل خطاب به اعضای شورای شهر جدید سیاهکل بیان کرد: چهار سال نیز می گذرد و می رود، مبنا را باید بر تقوا بگذاریم و در پایان چهار سال نتایج را نگاه کنیم.

شکسته دل با اشاره به سخنان سرهنگ محمدپور فرمانده پلس راهور استان گیلان پیش از خطبه های نماز جمعه سیاهکل ، گفت: اینکه تلفادت تصادفات جاده ای ما درسیاهکل که سال گذشته یازده نفر بوده و امسال این تعداد در چهار ماه اول به پانزده نفر رسیده نگران کننده است.

وی افزود: گوش کردن به دستورات ایمنی و اصلاح تقاطع و جلوگیری از به وقوع پیوستن تصادفات در محور سیاهکل به سنگر بسیار مهم است و امیدواریم سرهنگ محمدپور در گزارش بعدی خود اعلام کند که آمار تلفات جاده ای ما به صفر رسیده است.

امام جمعه سیاهکل با بیان که باید در تمامی کارهای اجتماعی، مذهبی، سیاسی و فرهنگی صبر داشته باشیم، ابراز کرد: باید از کارهایی که موجب شاد شدن دشمن می شود پرهیز کنیم و در کارهایی که دشمن را خورد می کند باید با یکدیگر اتحاد داشته باشیم.

شکسته دل با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی، تأکید کرد: باید مردانگی را این شهید حججی که یکی از نمونه های شهدای دوران دفاع مقدس است آموخت.

وی با بیان اینکه شیر در قفس نیز شیر است، خاطرنشان کرد: همگان دیدند که چطور یک نفر با صلابت در برابر تکفیری ها ایستاد و حتی پس از اسارت نیز در برابر مواضع خود کوتاه نیامد و با شهادت به آرمان های امام و شهدا لبیک گفت.

امام جمعه سیاهکل با اشاره به مقاوت خانواده این شهید بزرگوار در برابر از دست دادن فرزندشان، گفت: شهادت را باید از این خانواده یاد گرفت که همسر شهید می گوید فرزندم را می خواهم بزرگ کنم تا شهید شود.

شکسته دل با بیان اینکه سر این شهید بزرگوار را بریدند تا جلوی جهاد را بگیرند، ابراز کرد: داعش عددی نیست، این همه تحریم و جنگ نتوانست مردم ما را به زانو در بیاورد و از این به بعد نیز با وجود فرهنگ شهادت در بین مردم ما نمی توانند کوچکترین تجاوزی به کشور ما داشته باشند.

وی با بیان اینکه با حمایت از ولایت و رهبری می توانیم از تمامی موانع عبور کنیم، گفت: دولت جدید، مردم و مسئولین، منتقدین و طرفداران می بایست در کنار یکدیگر در راه خدمت به محرومین و مردم گام بردارند و از هرآنچه که دشمن را شاد می کند مراقبت کنیم.

امام جمعه سیاهکل با اشاره به سالروز کودتای آمریکا برای بازگردادن شاه به کشور، بیان کرد: ایرانیان این خاطره را فراوش نمی کنند و به این رسیده اند که آمریکا همواره دشمن ما بوده و خواهد بود.

شکسته دل ضمن تبریک روز صنعت دفاعی به تمامی افرادی که برای دفاع از حریم کشورمان تلاش می کنند، گفت: باید هرچه بیشتر موجبات دفاعی خودمان فراهم کنیم.

وی ضمن تبریک روز بوعلی سینا و پزشک، تصریح کرد: بسیاری از پزشک های کشورمان به افرادی که توانایی مالی ندارند کمک می کنند و بدون دریافت هزینه آنها را ویزیت می کنند و حتی پول داروی آنها را نیز می دهند که بسیار ارزشمند است.

امام جمعه سیاهکل با اشاره به تغییر مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سیاهکل، گفت: نماینده جدید ولی فقیه در سپاه ناحیه سیاهکل مستقر است و در مسجد حاضر می شود که می تواند با این حضور خود در شهرستان کمک حال باشد.

شکسته دل با تأکید بر کمک کردن به نیازمندان بیان کرد: از تمامی کسانیکه توانایی مالی دارند می خواهم تا با کمک کردن به خیریه مسجد جامع دست نیازمندان را بگیرند.

وی، حرکت امام رضا(ع) از مدینه به خراسان، روز جهانی مساجد، ازدوارج امیرالمؤمنین امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و هفته دولت را نیز به دولت مردان تبریک گفت.

Share