سرتیپ فرزاد اسماعیلی در جمع مردم لنگرود

دشمن هیچ راهی به زمین، هوا و دریای میهن ندارد

سرتیپ اسماعیلی در جمع مردم لنگرود گفت: بخدای لاشریک مهمترین سلاح چادر روی سر خانم‌ها و دختران است و دشمن از همین هراس دارد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء، که همزمان با تاسوعای حسینی در جمع مردم لنگرود حاضر شده بود، طی سخنان کوتاهی با گرامیداشت یاد شهدا و درود به مردم خوب،سلحشور، عزیز و غیور لنگرود اظهار کرد: به برکت تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام محرم و صفر با توجه به آنچه که امروز شما مردم ظاهر و ناظر به مسائل مذهبی، مکتبی و اجتماعی هستید باید بگویم که دشمن هیچ راهی به میهن ندارد.

سرتیپ اسماعیلی متذکر شد: مطمئن باشید زمین، هوا و دریای کشور جمهوری اسلامی ایران جایی نیست که دشمنان نظیر ترامپ احمق درباره آن صحبت هایی کنند که بعدا ما از شرمندگی آنها درآییم.

وی افزود: همانند یک سرباز و خدمتگزار به شما مردم و فرمانده معظم کل قوا که سلحشورترین و جانبازترین فرمانده و رهبر تمام دنیاست، می‌گویم که در مذهب اسلام قوی ترین دشمنان زبون ترین و ضعیف ترین آنها هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء تصریح کرد: آنهایی که اسلام را از حلقوم کثیفشان فریاد می زنند به خدای لاشریک بدانند که ۷۲ تن از شما مردم در این شهر عزیز برابری می کنند با ۷۲۰ میلیون دشمن کثیف(تکبیر مردم).

سرتیپ اسماعیلی در پایان گفت: بخدای لاشریک مهمترین سلاح چادر روی سر خانم‌ها و دختران است. دشمن از همین حجاب کامل شما بانوان هراس دارد. دشمن از این هراس دارد که پدر سه شهید امروز اینجا حضور دارد اما ناراضی نیست.

گفتنی است مراسم عزاداری صبح تاسوعای حسینی با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء، مهرداد لاهوتی نماینده شهرستان لنگرود و سیدرضا جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود برگزار شد.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share