ضرورت استفاده از نرم افزارهای چند رسانه ای در مراکز آموزشی نداجا

بازدید دریادار سیاری از مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت

سیاری گفت: ستفاده از نرم افزارهای چند رسانه ای در مراکز آموزشی نداجا امری ضروری است که خوشبختانه محقق شده و باید گام های بلند و موثرتری در این راستا برداشته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در جمع کارکنان مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت ضمن تاکید بر لزوم ارتقاء کیفیت کتب آموزشی و استمرار در تجدید نظر این کتب گفت: استفاده از نرم افزارهای چند رسانه ای در مراکز آموزشی نداجا امری ضروری است که خوشبختانه محقق شده و باید گام های بلند و موثرتری در این راستا برداشته شود.

 امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه بهره برداری از شبیه سازها در امر آموزش برای ما بسیار مهم است اذعان داشت: از آنجایی که دسترسی به اصل تجهیزات این نیرو در تمامی مراکز آموزشی میسّر نیست و نیز در راستای اجرایی شدن منویات فرماندهی معظم کل قوا پیرامون اقتصاد مقاومتی شایسته است که به موضوع شبیه سازها بیش از پیش تکیه کرد.

وی افزود: از آن جهت که درصد بالایی از کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آموزش دیده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت هستند بنابراین این مرکز بعنوان یک مرجع آموزشی مهارتی مطرح است.

 امیر دریادار سیاری با اشاره به اینکه اجرای آموزش های مبتنی بر عمل بسیار حائز اهمیت است خاطر نشان کرد: استاندارد سازی کلاس ها، به روز رسانی طرح درس ها و روش های تدریس از جمله اقدامات موثری است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های این مرکز در زمینه تجهیز کردن میادین تیر الکتریکی تصریح کرد: تمامی فرماندهان بایستی نظارت کامل بر اجرای انضباط ظاهری نفرات زیر مجموعه داشته و نسبت به رعایت انضباط معنوی برنامه ریزی های لازم را به عمل آورند.

شایان ذکر است، دریادار سیاری از اماکن مختلف مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت شامل؛ محل استراحت دانش آموزان، اماکن خدماتی و بهداشتی، بیمارستان تخصصی ولیعصر(عج) و … بازدید کرد.

Share