حجت الاسلام باقری خبرداد

انتصاب فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت به معاونت بازرسی نیروی دریایی ارتش

دریادار دوم حسنی مقدم به مدت ۵ سال بعنوان فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی عهده دار مسئولیت بود که در نظر است با حکم فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش امیر دکتر حبیب الله سیاری بعنوان معاونت بازرسی نیروی دریایی ارتش منصوب گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام باقری از برگزاری همایش یک روزه فرماندهان و مسئولان یگانهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان گیلان به میزبانی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) در روز دوشنبه ۲۷ دی ماه سال جاری خبر داد.

وی بصیرت را یکی از مهمترین ابزارهای دفاع در مقابل باطل توصیف کرد و افزود: شناخت حق و باطل و دوست و دشمن نیازمند آگاهی و بصیرت است، بصیرتی که یکی از شاخصه های یک انسان مؤمن بوده و چراغ راهی است برای رسیدن به آرمانهای والای اسلام و انقلاب.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از جوانانی مؤمن، متعهد و بصیر است که همواره با آمادگی جسمی در کنار تقویت بعد معنوی در راه اعتلای وطن مجاهدت می کنند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: نسل جوان ما بعنوان جامعه هدف همواره مورد هجمه فرهنگی دشمن هستند، لذا لزوم توجه و تبیین اهداف دشمن و انجام امور پیشگیرانه در جهت واکسینه کردن نوجوانان و جوانان یک امر ضروری است و فرماندهان نیروهای مسلح نیز در این حوزه نقش بسیار مهمی را ایفاء می کنند، لذا برنامه های آگاهسازی سیاسی موجت ارتقای بینش عمومی و موجب شناخت توطئه های دشمن می شود.

حجت الاسلام باقری خاطر نشان کرد: فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا بعنوان یکی از مهمترین مراکز آموزشی نیروی دریایی راهبردی ارتش است که مسئولیت تربیت و آموزش هزاران تن از جوانان این مرز وبوم را به جهت خدمت به نظام اسلامی برعهده دارد، لذا همواره در امر بصیرت افزایی پیشرو بوده  و برگزاری همایش فرماندهان و مسئولان یگانهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان گیلان یکی از این برنامه هاست که به میزبانی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) برگزار خواهد شد.

انتصاب فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت به معاون بازرس نیروی دریایی ارتش

وی درپایان سخنان خود از برگزاری مراسم تودیع و معارفه امیر حسنی مقدم در روز چهارشنبه مورخه ۲۹ دی ماه با حضور امیر دریادار سیاری فرماندهی نیروی دریایی ارتش خبرداد.

گفتنی است دریادار دوم حسنی مقدم به مدت ۵ سال بعنوان فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی عهده دار مسئولیت بود که در نظر است با حکم فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش امیر دکتر حبیب الله سیاری بعنوان معاونت بازرسی نیروی دریایی ارتش منصوب گردد.

Share