فرمانده نیروی دریایی ارتش در راهپیمایی 13 آبان در رشت؛

در فرهنگ سیاسی اسلام معنای استکبار خود بزرگ‌بینی است/کاپیتولاسیون توهین بزرگی نسبت به ملت ایران بود/حضور همه‌جانبه ملت ایران پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه استکبار جهانی درصدد تلاش برای نفوذ در ارکان انقلاب است، گفت: حضور همه‌جانبه ملت ایران در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان میدان شهدای ذهاب این شهر با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان اظهار کرد: در فرهنگ سیاسی اسلام معنای استکبار خود بزرگ‌بینی است.(گزارش تصویری)

photo_2016-11-04_12-19-10

وی خود بزرگ‌بینی و منفعت‌طلبی و ستم به دیگران را از ویژگی‌های استکبار جهانی دانست و افزود: سه دلیل برای روز ملی مبارزه با استکبار جهانی وجود دارد که دلیل نخست آن تبعید امام(ره) در سال ۴۳ به خاطر مبارزه با لایحه کاپیتولاسیون است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش کاپیتولاسیون را توهین بزرگی نسبت به ملت ایران خواند و گفت: مورد دوم شهادت جمعی از دانش‌آموزان توسط رژیم طاغوت در دانشگاه تهران در ۱۳ آبان سال ۵۷ است.

وی دلیل سوم روز ملی مبارزه با استکبار را تسخیر لانه جاسوسی عنوان کرد و یادآور شد: ۱۳ آبان سال ۵۸ دانشجویان پیرو خط امام(ره) لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

سیاری با اشاره به اینکه امام(ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نام بردند، تصریح کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در رژیم طاغوت منافع نامشروع خود را در کشور دنبال می‌کرد، گفت: ماهیت انقلاب اسلامی ضد استکباری است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: استکبار جهانی تلاش کرده در ارکان انقلاب نفوذ کند و مانع از پیشرفت آن شود و انقلاب را به شکست بکشاند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به طور خصمانه اختلاف‌های قومی و مذهبی را در کشور راه انداخت، متذکر شد: با حضور ملت انقلابی ایران با شکست مواجه شدند.

سیاری اظهار کرد: استکبار جهانی ترور شخصیت‌های انقلابی را در دستور کار خود قرار داد و در کشور موج ترور راه انداختند و ۱۷ هزار نفر شهید ترور داریم.

* حضور همه‌جانبه ملت ایران پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیده است

وی با تصریح بر اینکه حضور همه جانبه مردم پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیده است، افزود: دشمن پس از آن جنگ تحمیلی را علیه ملت ایران راه انداخت.

به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش، استکبار جهانی جنگ را توسط صدام علیه ایران راه انداخت و او را وادار کردند به ایران اسلامی حمله کند.

وی ادامه داد: تلاش کردند انقلاب اسلامی را شکست دهند و ۸ سال جنگ را پشت سر گذاشتیم و با اهدای ۲۵۰ هزار نفر شهید پوزه دشمن را به خاک مالیدیم و تابت کردیم ملتی بیدار و هوشیار هستیم.

سیاری مسیر ملت ایران را ضد استکباری خواند و خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم استکبار جهانی در ایران اسلامی حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی تحریم‌ها را از ۲۲ بهمن سال ۵۷ علیه ملت ایران اعمال کرده است، یادآور شد: استکبار جهانی به دنبال ناامید کردن ملت ایران است اما به لطف خداوند و حضور ملت ایران هرگز نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه با اتکا به جوانان در داخل کشور به پیشرفت‌های مختلف دست پیدا کردیم، گفت: استکبار تهاجم فرهنگی را علیه ملت ایران آغاز و شبیخون فرهنگی را اجرا کردند و وارد ناتوی فرهنگی شدند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی از جنگ نرم به هدف خود نمی‌رسد، افزود: استکبار در جنگ نرم به دنبال نفوذ در افکار جوانان ما است اما مردم ایران آگاه، هوشیار و بیدار بوده و راه مبارزه با جنگ نرم را می‌دانند.

* اجازه نفوذ دشمن به ایران را نمی‌دهیم

سیاری تصریح کرد: در جنگ نرم به لطف خدا و مردم در صحنه پیروز می‌شویم و اجازه نمی‌دهیم دشمن در داخل کشور ما نفوذ کند باید با استکبار مبارزه کنیم و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه زندگی زیر بار سلطه ارزش و جایگاهی ندارد، بیان کرد: این نوع زندگی را از عاشورا آموختیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش استقلال، آزادی و حکومت را براساس عدل شعار ملت ایران دانست و گفت: ننگ است اگر کسی بپذیرد زیر سلطه زندگی کند، مبارزه با استکبار نشان‌دهنده آزادگی‌ است.

وی افزود: خیانت کردند، کودتا کردند، منافع و منابع ما را بردند اما نتوانستند بر ملت ایران حاکم شوند، ملت ایران انقلابی است و زیربار استکبار و استثمار نمی‌رود.

به گفته سیاری، امروز وظیفه داریم آگاه، هوشیار و دشمن‌شناس باشیم و برنامه‌های دشمن را بشناسیم و‌ بصیرت دینی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تشخیص راه حق چراغ می‌خواهد، گفت: ولایت است که مسیر را نشان می‌دهد و باید ثابت کنیم ملتی با بصیرت و انقلابی هستیم و دشمن بداند سد ملت ایران در مقابل هجمه‌ها آسیب‌پذیر نیست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا، متذکر شد: امام(ره) فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.

Share