لاهوتی مطرح کرد:

اعلام ملاک فراکسیون مستقلین در انتخاب وزرا | بطحایی انتخاب مناسبی است

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی اعلام کرد که اعضای فراکسیون متبوعش معتقدند انتخاب بطحایی برای وزارت آموزش و پرورش نسبتا مناسب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، مهرداد بائوج لاهوتی در رابطه با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت دوازدهم اظهار نظر کرد و گفت: از آنجا که مهمترین مشکل آموزش و پرورش اقتصادی است و تا این مشکل حل نشود نمی توان انتظار افزایش کیفیت را از هر وزیر معرفی شده داشت به همین دلیل وزرا باید قبل از هر کاری به فکر جذب اعتبار برای این وزارتخانه باشند هرچند آقای بطحایی به واسطه سال‌ها فعالیت و خدمت در این وزارتخانه برمشکلات آموزش و پرورش واقف است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان برای اطلاع از این موضوع که آیا آقای بطحایی جسارت و توانمندی حل مشکلاتی که به آن واقف است یا خیر باید نسبت به برنامه‌ها و نقطه نظرهای او دقیق شوند.

بائوج لاهوتی همچنین افزود: شخصا پس از استماع صحبت‌های وزیر پیشنهادی در فراکسیون‌ها و کمیسیون‌های مختلف به نتیجه مناسب بودن انتخاب رئیس‌جمهور برای این وزارتخانه رسیده‌ام؛ ضمن آنکه اعضای فراکسیون مستقلین ولایی نیز معتقدند این انتخاب برای وزارت آموزش و پرورش نسبتا مناسب است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی همچنین در حالی که معتقد است آموزش و پرورش نیازمند نگاه دلسوزانه و به دور از سیاست‌بازی است چراکه سرنوشت آینده‌سازان کشور در دست آموزش و پرورش است، گفت: وزیر این وزارتخانه باید دلسوز و توانمند باشند لذا ملاک فراکسیون مستقلین ولایی شایستگی‌، سابقه کار مرتبط و انتخابی به دور از سیاسی‌بازی است.

Share