مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گیلان خبر داد:

دو حادثه ترافیکی در گیلان یک فوتی و ۱۶ مصدوم برجا گذاشت

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت: در اثر دو حادثه ترافیکی در جاده های گیلان یک تن فوت و ۱۶ تن دیگر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، دکتر پیمان اسدی، مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گیلان اظهار کرد: روز گذشته، ۳۰ تیر در جاده   های گیلان در اثر دو حادثه ترافیکی یک تن فوت و ۱۶ تن دیگر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

وی افزود: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۱۵ در ساعت هشت صبح جمعه ۳۰ تیر ماه، مبنی بر واژگونی نیسان داخل دره سوء چاله بعد از ارتفاعات الاسبلانکا در ییلاقات ماسال، این حادثه بلافاصله به همکاران اورژانس صومعه سرا و ماسال اطلاع داده شد. بلافاصله تیم های فوریت های پزشکی از این مناطق به محل اعزام شدند.

اسدی با بیان اینکه مصدومین توسط نیروهای امدادی و مردم از دره خارج شده بودند، گفت: تکنسین های حاضر در صحنه پس از بررسی وضعیت مصدومین و انجام اقدامات پیش بیمارستانی لازم، مصدومین حادثه را به بیمارستان رسالت ماسال منتقل کردند.

مدیر اورژانس ۱۱۵ گیلان با بیان اینکه حادثه دوم عصر روز جمعه به وقوع پیوست، گفت: در اثر برخورد دو خودرو در جاده ورودی چمخاله یک نفر فوت و هفت نفر دیگر مصدوم و راهی بیمارستان شدند. در پی تماس شهروندان، مبنی بر تصادف شدید دو خودروی وانت و پژو، این حادثه بلافاصله به همکاران سه منطقه نزدیک به محل حادثه اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم های فوریت های پزشکی از مناطق لنگرود_اطاقور و چاف به محل اعزام شدند. تکنسین های حاضر در صحنه پس از بررسی وضعیت مصدومین و انجام اقدامات پیش بیمارستانی لازم هر هفت مصدوم حادثه را به بیمارستان امینی لنگرود منتقل کردند، متاسفانه یک نفر نیز در اثر شدت جراحات قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست داد.

Share