فرماندار تالش خبرداد:

رقابت ۵۷ نفر برای کسب کرسی شورای شهر تالش

سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش با اشاره به پایان مهلت ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: ۱ هزار و ۵۰۰ و ۴۹ نفر تا آخرین دقایق روز ۶ فروردین اقدام به ثبت نام کرده اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش با اشاره به پایان مهلت ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، به خبرنگار دیارمیرزا گفت: یک هزار و ۵۴۹ نفر تا آخرین دقایق روز ۶ فروردین اقدام به ثبت نام کرده اند.

فرماندار تالش در ادامه تعداد داوطلبان انتخابات شوراهای روستا را یک هزار ۳۲۹ نفر اعلام کرد که در بخشهای مرکزی با ۵۷۱ نفر در ۹۱ روستا، اسالم با ۳۵۱ نفر در ۶۳ روستا،حویق با ۲۷۵ نفر در ۴۳ روستا و کرگانرود ۱۳۲ نفر در ۴۱ روستا ثبت نام کرده اند.

مهدوی از ثبت نام ۱۲۰ نفر در فرمانداری تالش برای احراز صلاحیت و حضور انتخابات شورا در ۵ شهر این شهرستان سخن گفت.

وی تصریح کرد: شهر تالش با ۵۷ نفر داوطلب در رتبه اول قرار دارد و شهرهای اسالم،حویق، چوبر و لیسار به ترتیب با ۲۴، ۱۴، ۱۳ و ۱۲ نفر در رتبه های بعدی جای گرفته اند.

فرماندار تالش از حضور ۱۰ تن از بانوان این شهرستان در بین ۱۲۰ ثبت نامی داوطلبان شورای شهرهای تالش خبر داد و با اعلام افزایش تعداد ثبت نام شدگان نسبت به دوره چهارم گفت: آمار افراد ثبت نام شده افزایش ۱۴۹ نفری داوطلبان را نشان می دهد.

فرماندار تالش با قدردانی از مجموعه دست اندرکار انتخابات ضمن ابراز رضایت از عملکرد آنان گفت: جو همدلی و اتحاد ایجاد شده در منطقه انتخابات خوبی را نوید می دهد.

Share