امام جمعه انزلی در دیدار با منتخبان شورا

انزلی باید به یک شهر توریستی تبدیل شود | کاری کنید که مردم طعم خدمت شما را بچشند

امام جمعه بندرانزلی با اشاره به اقدامات سریع در شورای پنجم به منظور بهبود اوضاع فعلی خاطر نشان کرد: انزلی شهری است که کار بر زمین مانده بسیاری دارد فلذا روز اول کاری شورای پنجم، روز تصویب طرح های مهم شما باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اعضای منتخب شورای اسلامی پنجم شهر بندرانزلی با حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین دیدار و با آرمان های امام رو رهبری تجدید بیعت کردند.

امام جمعه بندرانزلی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار با اعضای منتخب شورای اسلامی پنجم شهر بندرانزلی ضمن تبریک جشن بزرگ ملی در ۲۹ اردیبهشت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای خاطر نشان کرد: از اینکه توانستید اعتماد مردم را به خود جذب کنید و فرصت خدمت به مردم را بدست آورید به شما تبریک می گویم.

*حفظ انگیزه خدایی برای خدمت به مردم نخستین موضوعی بود که وی بر آن تأکید کرد

 حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در این باره گفت: از اول کار، انگیزه های خود را خدایی کنید، نباید بگذارید انگیزه خدمت به مردم لحظه ای از سرلوحه خدمت شما پاک شود ، هر چه مسئولیت شما بیشتر شود نیاز به توکل بیشتری دارید، مشکلات فراوان این شهرستان فقط با ایمانی راسخ و استوار و همچنین تحمل سختی ها و کمبودها حل می شود.

وی همچنین افزود: شاید در آینده نفسیاتی در تلافی کردن در بین همه ی ما ایجاد شود ، این صحیح نیست و انگیزه الهی ندارد، در تصمیمات خود خیر مردم و جامعه را در نظر بگیرید و بدانید اجر شما بیشتر خواهد بود.

*یک روز هم برای خدمت به این مردم از دست ندهید

امام جمعه بندرانزلی با اشاره به اقدامات سریع در شورای پنجم به منظور بهبود اوضاع فعلی خاطر نشان کرد: انزلی شهری است که کار بر زمین مانده بسیاری دارد فلذا روز اول کاری شورای پنجم، روز تصویب طرح های مهم شما باشد، انزلی به یک تلاش جدی نیاز دارد که تازه به یک شهر معمولی برسد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت های طبیعی و توریستی این شهرستان افزود: انزلی باید به یک شهر توریستی برای جمهوری اسلامی تبدیل شود، شهر مطلوب توریستی جمهوری اسلامی نیاز به طرح های جدید و پیشرفته مطابق با شرایط اقلیم ، فرهنگی و دینی ما دارد.

ارتباط بیشتر با مردم دیگر موضوعی بود که وی در دیدار با اعضای منتخب شورای اسلامی پنجم شهر بندرانزلی به آن اشاره و تصریح کرد: نگذارید مشارکت حداکثری مردم افول کند ، ارتباط خود را با آنان به هر روشی حفظ کرده و از نظرات و انتقادهایشان استقبال کنید.

*در مجموعه شهرداری مطلوب است از نیروهای بومی و از جوانان فعال و خوش فکر به دور از سلیقه سیاسی شان استفاده کنید

امام جمعه بندرانزلی در خصوص جذب نیرو در شهرداری نیز گفت: وقتی ۱۴ مرداد استقرار پیدا کردید در مجموعه شهرداری مطلوب است از نیروی بومی استفاده کنید، شایسته انزلی نیست که وجود این همه جوان خلاق و مستعد بروید از شهری دیگر نیرو بیاورید.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین همچنین خاطر نشان کرد: جوانان انزلی توقع خاصی ندارند و حاضرند بدون هیچ چشمداشت و بهره برداری سیاس ، به شهرشان خدمت کنند فلذا از وجود جوانان فعال، خلاق، توانمند،بااستعداد،خوش فکر به دور از سلیقه سیاسی شان استفاده کنید و در زمینه های ورزشی نیز کمک حال این جوانان عزیزمان باشید.

وی در پایان سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای برای همه خدمتگزاران واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: برای این مردم و شورا اگر کاری از دستم برآید دریغ نخواهم کرد.

گفتنی است در ابتدا این دیدار هر کدام از اعضای منتخب شورای اسلامی پنجم شهر انزلی نیز به اختصار موضوعاتی را از قبیل تقویت منابع مالی شهرداری، استفاده از طرح ها و برنامه ها منسجم به صورت کوتاه مدت و بلند مدت، حفظ روحیه ی خدمت به مردم ، تأکید بر کارهای علمی و مطالعاتی و خرد جمعی،استفاده از سرمایه گذاران برجسته برای پروژه های شهری، مشارکت مردم و نخبگان و مشاوران در اداره‌ی شهر، آغاز سامانه ۱۳۷ شهرداری، مبارزه‌ی جدی با فساد اداری و مالی ، توجه به مساجد، آغاز طرح شورا یاری ها، شفافیت و قانون‌مداری و هماهنگی و همدلی با اعضای شورای شهر را از رویکردها و جهت‌گیری‌های شورای آینده انزلی عنوان کردند.

Share