کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت: 

شورای شهر رشت خدمتگزار باشد | شهر رشت با جایگاه واقعی اش فاصله دارد+ تصاویر

مقدم نیا با اشاره به اینکه متاسفانه شهر رشت با جایگاه واقعی اش فاصله دارد تصریح کرد: با اینهمه ظرفیتهای فرهنگی، طبیعی، مذهبی و… شهر رشت شرایط خوبی ندارد و بیکاری و… جزو مشکلاتی است که شهروندان فهیم رشت با آن دست به گریبان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهررشت گفت: شورای شهر باید امانتدار و خدمتگزار باشد.

بهزاد مقدم نیا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در جمع هوادارانش اظهارکرد: خدمت صادقانه وبدون منت باید جزو برنامه های بنده جهت حضور در انتخابات شورای رشت است و برای احقاق حقوق مردم رشت تمام توانم رابه کار میگیرم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه شهر رشت با جایگاه واقعی اش فاصله دارد تصریح کرد: با اینهمه ظرفیتهای فرهنگی، طبیعی، مذهبی و… شهر رشت شرایط خوبی ندارد و بیکاری و… جزو مشکلاتی است که شهروندان فهیم رشت با آن دست به گریبان هستند.

مقدم نیا جوانان رشتی را بسیار توانمند و خلاق معرفی و خاطر نشان کرد: جوانان رشتی به کمترینها قانع هستند اما متاسفانه در شرایط فعلی حتی کمترین امکانات فرهنگی، ورزشی و… نیز در اختیار اکثر انان قرار ندارد.

وی با اعلام اینکه با استفاده از ظرفیتهای گردشگری رشت میتوان فضای کسب و کار را رونق بخشید گفت: با توجه به این مقوله میتوان با استفاده از منابعی همچون تالاب عینک و…. برای جوانان رشت اشتغالزایی کرد.

Share