در نشست خبری عنوان شد

شیرزاد:بودجه احیای رودخانه های رشت بلاتکلیف است/رفیعی نوده:بدهکاران شهرداری به تمام شهروندان رشتی بدهکارند/ماجرای ورود شورا به یک تهاتر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزارئیس شورای اسلامی شهر رشت در نشست با اصحاب رسانه گفت : بدهکاران شهرداری به ۷۰۰ هزارشهروند رشتی بدهکارند نه فقط به شهرداری.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست خبری اعضای شورای شهر رشت با اصحاب رسانه عصر امروز برگزار شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت گفت:۵۰ میلیارد تومان بودجه لندفیل سراوان و احیای رودخانه های رشت بلاتکیلف است.
IMG_0826shirzad
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت در نشست خبری اعضای شورا با بیان مطلب فوق افزود:در زمینه لندفیل سراوان و احیای رودخانه ها ی گوهر رود و زرد جوب اقدامات خوبی در دوره چهارم شورای اسلامی صورت گرفته است و مادر این زمینه حرکت رو به جلو داشتیم .
فاطمه شیرزاد گفت :اعتباراتی که برای اولین بار به این بخش اختصاص داده شده است مبلغ ۵۰میلیارد تومان است که متاسفانه سر از کارگروه هایی در آورد که متوجه نشدیم این اعتبار چه شد.
وی گفت :از همین جا از تریبون شورا اعلام می کنم پیگیر این مبلغ هستم البته من گله ای دارم از دکتر نوبخت که در نوروز نه به عنوان میهمان که به عنوان صاحب خانه در رشت حضور داشتند یک جلسه با اعضای پارلمانی شهری رشت نگذاشتند تا لااقل شنونده مشکلات این پارلمان باشند.
رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد: البته این مبلغ که برای احیای این دو رودخانه داده شده کم و ناچیز است اما بازمدیریت آن را به شهرداری و شورا ندادند.

امیدواریم وضعیت این ۵۰ میلیارد تومان مشخص شود و در اختیار شورا و شهرداری قرار گیرد تا ما بتوانیم کمی از طرح دو رودخانه را برای احیا انجام دهیم.

رفیعی نوده : کسانی که به شهرداری بدهکارند به همه شهروندان بدهکارند هستند

۰nfu_img_5206_copyرئیس شورای اسلامی شهر رشت در نشست با اصحاب رسانه گفت : بدهکاران شهرداری به ۷۰۰ هزارشهروند رشتی بدهکارند نه فقط به شهرداری.
رفیعی نوده در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا در خصوص سرانجام طرح تهاتر زمین با بدهکاران به شهرداری ضمن آنکه خواستار دقت کارشناسی بیشتری در ارزش گذاری املاک جهت تهاتر بدهی شد گفت: در یکی از تهاترها در کارشناسی انجام شده زمینی را به مبلغ ۷ میلیارد تومان معامله کردند اما وقتی شورا در قضیه ورود کرد و کار را به کارشناسان مورد اعتماد خود داد مبلغ یک میلیارد به نفع شهرداری قیمت تغییر کرد که اگر ما ورود نمی کردیم ملک گرانتر به شهرداری واگذار می شد و در واقع بدهی تسویه نمی شد.

وی ناکید کرد : بدهکاران شهرداری به ۷۰۰ هزار شهروند رشتی بدهکارند نه فقط به شهرداری. و ما باید در شورا حافظ منافع شهروندان باشیم.

tel final1

Share