معاون عمرانی استاندار گیلان

رشد شاخص های عمرانی در گیلان بالاست | در مورد عملکرد دولت بی انصافی می کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: رشد شاخص های عمرانی در گیلان، بسیار بالاست ولی برخی افراد، در مورد عملکرد دولت تدبیر و امید در این استان، بی انصافی می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، حجت شعبانپور روز سه شنبه، برخی ادعاهایی که در مورد عدم تحقق وعده های دولت تدبیر و امید در گیلان مطرح می شود را رد کرد و افزود: پیگیری و به اتمام رساندن طرح ها و پروژه ها ، نقاط قوت دولت بشمار می آید.

وی ادامه داد: سد آیت الله بهجت (شهربیجار) سال ها بود که نیمه تمام بود، این سد با حمایت های دولت تدبیر و امید به پایان رسید، همچنین سد شفارود قبل از دولت یازدهم به دلیل مشکلات مالی پیشرفت فیزیکی خیلی کمی داشت و بیش از ۲۰ سال انجام مطالعات این سد راکد مانده بود که با پیگیری های جدی استاندار گیلان، بصورت فاینانس مطرح شد و اولین فاینانسی بود که در کشور راه افتاده و هم اکنون نیز پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اینکه با معاونان وزارت نیرو صحبت شده و استاندار نیز در جلسه های جداگانه ای بر تمدید این فاینانس تاکید کرده، گفت: برای به اتمام رسیدن طرح ها و پروژه های بزرگ قطعاً نیاز به مراحل زمان بندی قانونی است و کارفرمای آن باید پیگیری و تعیین شود و دولت تدبیر و امید پس از ۲۰سال توقف، ساخت آن را شروع کرد.

شعبانپور همچنین گفت: دولت یازدهم، در مورد خدمات زیربنایی در گیلان تدبیر کرد و شاخص آن را از ۶۴ درصد به ۹۶درصد، آب روستایی را از ۶۰ درصد به ۷۶ درصد و راه روستایی را از ۳۹درصد به ۵۱ و هفت دهم درصد رساند که این موارد، موضوعاتی است که مردم آنها را لمس و مشاهده می کنند.

Share