در مراسم گازرسانی به دیلمان

انتقاد استاندار از صدا و سیما: بیان عملکرد دولت، مردم را به نظام امیدوارتر می کند

استاندار گیلان گفت: بیان عملکرد دولت و خدمات انجام شده، مردم ایران را به نظام اسلامی و انقلاب امیدوارتر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، محمدعلی نجفی روز دوشنبه در مراسم آغاز عملیات آبرسانی به شهر دیلمان از توابع شهرستان سیاهکل اظهار داشت: در ابتدای دولت، شاخص گاز رسانی در استان ۴۱ درصد بود که هم اکنون به ۸۰ درصد رسیده است.
وی با بیان اینکه مردم باید از اجرای طرح ها و عملکرد دولت اطلاع داشته باشند، از برخی رویکردهای صدا و سیما در استان انتقاد و خاطرنشان کرد: متاسفانه به این مسائل پرداخته نمی شود ولی باید توجه داشت که بیان این موضوعات، منافاتی با انتخابات ندارد و باید برای مردم گفته شود.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه طرح های زیادی در زمینه گاز ، آبرسانی و خدمات زیربنایی در این استان انجام شده ، گفت: در دولت تدبیر و امید، ۹ شهرستان گیلان گازدار شده و شاخص گازرسانی شهری از ۹۵ درصد هم گذشته است.
به گفته نجفی، تمامی شهرهای گیلان غیر از ماسوله، گازدار هستند و در سال جاری، هیج روستایی بالای ۲۰ خانوار استان، بدون گاز نخواهند بود.
وی به طرح های بزرگ انجام شده در گیلان از جمله راه آهن و آزادراه اشاره و خاطرنشان کرد: باید با بیان این مسایل، مردم را به نظام امیدوار کرد تا با عشق و علاقه بیشتری، پای صندوق های رأی بیایند.
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از مشکلات دیلمان، آب آن است و عملیات سد دیلمان بزودی آغاز و مشکل زمین صد هکتاری گیاهان دارویی آن نیز بر طرف می شود تا برای مردم این منطقه، زمینه اشتعال ایجاد شود.
نجفی به حل مشکل چای و افزایش قیمت برنج توسط دولت تدبیر و امید اشاره و تصریح کرد : تا سال ۹۴ قیمت برنج ثابت نگه داشته شد و در سال ۹۵ شالیکاران گیلان، شیرینی افزایش قیمت برنج را دریافت کردند.
وی اضافه کرد: در آغاز دولت تدبیر و امید، ۸۰ هزار تن برگ سبز چای برداشت می شد که این میزان در سال گذشته، به ۱۳۹هزار تن رسید ضمن اینکه در دولت یازدهم، چهار هزار هکتار باغ های چای احیاء و به چرخه تولید بازگشت.
در جریان سفر استاندار گیلان به سیاهکل، ساخت مخازن ۶۰۰ و سه هزار مترمکعبی تأمین آب آشامیدنی شهرهای شرق گیلان، در این شهرستان آغاز شد. همچنین محمدعلی نجفی از یک مجتمع گردشگری در حال ساخت در منطقه‌ بالارود سیاهکل بازدید کرد.
شهرستان سیاهکل با دو بخش مرکزی و دیلمان، در ۵۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است. فاصله سیاهکل به دیلمان ۴۵ کیلومتر است و بخش دیلمان، ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد.

Share