با حضور آقازاده:

افتتاح ستاد رئیسی در تالش | در هسته‎ای اگر رهبری وارد نمی‎شد کشور فروخته می‌شد+تصاویر

ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام رییسی عصر دیروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت، در خیابان شهرداری شهر تالش افتتاح شد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید علی آقازاده رییس ستاد رییسی در گیلان به همراه عاشور دهی، جمالی و بوستانی میهمان ویژه این تجمع انتخاباتی بودند.

آقازاده طی سخنانی با قدردانی از حضور مردم در افتتاح این ستاد گفت: ملت ایران در ۲۰ روز آینده یکی از سرنوشت سازترین رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی را در جهت استحکام نظام اسلامی رقم خواهد زد.

وی با بیان سابقه تاریخی حضور مردم پای صندوق های رای گفت: مردم کسانی را انتخاب کرده اند که بتوانند در شان جامعه اسلامی خدمت کنند.

مسوول ستاد رییسی در گیلان گفت: این تجمع پر افتخار و معیار ملت همواره در همه عرصه ها با نگاه ایمانی، اعتقادی، ارزشمندانه، مومنانه به همه تحولات بود.

آقازاده دفاع مقدس را یکی از آزمونهای بزرگ این ملت بیان و تصریح کرد: دفاع مقدس ملت ایران به عنوان یک فرهنگ دفاعی در جهان اسلام نهادینه شده و عامل ایجاد امنیت در منطقه است.

وی افزود: شهدای مدافع حرم نیز یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی و نجات بخش ملتهای منطقه است.

این فعال سیاسی کارنامه ۴۰ ساله ملت ایران را نشانه حرکت عزتمندانه خواند و گفت: امروز کشور ما به پناهگاهی برای همه مستضعفان و ستمدیدگان تبدیل شده و دست نیاز به سوی ما دراز کرده اند.

آقازاده نا امیدی از حکومتهای منطقه و نظام سلطه را ناشی از عملکرد ملت ایران توصیف کرد و حضور مردم در انتخابات را موجب استحکام و سرافرازی نظام خواند.

رئیس ستاد رییسی همچنین افزود: همه آحاد و ارکان نظام باید با توجه به شان مردم باید وارد عرصه کار شوند.

این فعال اصولگرا خواستار استفاده از تمام ظرفیتها، منابع، دانش اجتماعی، ظرفیتهای دینی و به خصوص قشر جوان جامعه در مسیر توسعه کشور شد.

مدیریت نظام همپای مردم نیست

به گزارش دیارمیرزا نماینده سابق رشت در مجلس از مدیران خواست تا استعدادها و توانایی های ملت را درک کنند.

سید علی آقازاده با انتقاد از مدیران اجرایی گفت: مشاهده می کنیم که مدیریت نظام همپای مردم نیست و تقسیم ناعادلانه منابع و امکانات صورت می گیرد.

وی همچنین گفت: وقوع فساد در جامعه اسلامی، حقوق های نجومی و ترویج تفکر اشرافیگری و بی دردی از سوالات دیگری است که در ذهن مردم وجود دارد.

آقازاده خطاب به این جناح گفت: مگر مدیریت انقلابی، سفارشهای مقام رهبری و ایستادگی ایشان رد مقابل نظام سلطه را نمی بینید؟

وی در ادامه گفت: چنانچه مدیری خود را با فرهنگ و تفکر مردم همسان کند چنین خیانتهایی رخ نخواهد داد.

انتقاد از هزینه بیش از ۵۰۰ میلیون تومانی سفر مسوولان

رئیس ستاد رییسی در گیلان خواستار هوشیاری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا شد.

این فعال سیاسی اصولگرا در بیان معیارهای انتخاب شوندگان گفت: باید کسی انتخاب شود که در ظرف مقتضیات و نیازهای جامعه و معتقدات مردم قرار بگیرد و نباید فردی زیاده خواه، جاه طلب و دنیادوست باشد که در غیر این صورت چنین شخصی این جایگاه را سرقت کرده و به حقوق مردم تجاوز کرده است.

وی چنین تفکری را مخالف با معیارهای جمهوری اسلامی خواند و با انتقاد از هزینه بیش از ۵۰۰ میلیون تومانی سفر مسوولان گفت: چنین مبالغی باید برای معیشت مستضعفان، اشتغال جوانان، تولید و حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی و رفاه اجتماعی به کار گرفته شود.

این چهره سیاسی در ادامه از ترویج باند بازی، رانت خواری و حقوقهای نجومی سخن گفت که به دارندگان چنین صفاتی به عنوان ذخیره انقلاب و تحفه معرفی می شوند.

آقازاده خواستار مقابله با ترویج فرهنگ غرب و عوامل منحرف کننده و سقوط جوانان ایران شد و در ادامه تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا جوانان در دانشهای مختلف مانند فناوری هسته ای به پیش بروند.

اگر رهبری وارد ماجرا نمی شد کشور فروخته می شد

این عضو جمنا گفت: تفکرات تسلیم طلبانه، موجب تضعیف و محدود شدن و چه بسا تعطیلی کارخانجات و تاسیسات هسته ای کشور به صورت ذلیلانه شد.

مسوول ستاد رییسی در گیلان مقاومت در مقابل خواستهای مذاکره کنندگان همچون ۱۳ سال پیش را راهبرد حفظ دستاوردها بیان کرد.

 عضو جبهه مردمی نیروهای مردمی انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۲۰ هزار سانتریفیوژ به ۳ هزار دستگاه فعال رسید، قلب راکتور اراک بتن ریزی شد و با تعطیلی فوردو زیر بار تعهد ۲۰ ساله نظام سلطه رفتیم که اگر رهبری وارد ماجرا نمی شد کشور فروخته می شد.

آقا زاده همچنین متذکر شد: چنانچه تفکر عزتمندانه انقلابی و متکی بر ایمان دینی مردم موجود باشد کشور تن به دیپلماسی ذلت نمی دهد.

وی خطاب به افراد حاضر در این تجمع گفت: ما حضور داریم و نگران دستاوردهای انقلاب هستیم چرا که چنین موضوعی دیگر تکرار نخواهد شد.

عضو جمنا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در مرحله ای قرار داریم که باید تکلیف خود را روشن کنیم.

وقوع فساد و فقر ناشی از فکر لیبرالی و اشرافیت است

آقازاده هدف از برپایی این ستاد انتخاباتی را خدمت عالی به مردم، کرامت و نگاه به مشکلات بیان کرد که رقابت بلوکی و استهلاک ظرفیت نیروها در آن جایگاهی ندارد.

وی مقابله با فساد را راه حل قرار گرفتن کشور در ریل توسعه بیان کرد و افزود: وقوع فساد و فقر ناشی از فکر لیبرالی و اشرافیت است که اجازه مقابله با این جریان را نمی دهد و هر کس به دنبال منافع شخصی و جمع آوری ثروت از هر طریق به خصوص روش نامشروع است.

رئیس ستاد رئیسی در گیلان مسیر رییسی را راه ولایت و انقلاب و ملت عنوان کرد و گفت: این فرد شخصی درد کشیده و همسان با مبانی فکری و فرهنگی ملت است که بیش از ۲۵ سال سابقه مدیریتی را تجربه کرده است.

آقازاده در پایان آیت الله رییسی را فردی با نگاه به تولید، علم، اشتغال و توسعه بیان کرد.

علی رزمجو در این مراسم به عنوان رییس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی معرفی شد. دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسن انصاری امام جمعه تالش و افتتاح ستاد بخش اسالم دیگر برنامه سید علی آقازاده در این روز بود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share