خسته بند مطرح کرد:

باید مردم اشتغال را احساس کنند | نباید کاندیدا نظام را زیر سوال می بردند

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به وجود بداخلاقی های موجود در جریان انتخابات گفت: بداخلاقی های موجود در کشور ما با کشورهایی امثال آمریکا قابل قیاس نیست اما با همه این اوصاف باز هم باید خیلی از مسائل رعایت میشد زیرا انتظار مردم این بود که حرمت شکنی نمیکردند و نظام را زیر سوال نمی بردند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه امنیت کشور بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: اگر دشمن نتوانسته به مرزهای کشور ما نفوذ پیدا کند و هر آنچه که می خواهند را انجام دهند به دلیل حضور مردم با بصیرت ما است.

وی با اشاره به اینکه مردم می توانند به درستی انتخاب کنند، گفت: در ۴ سال گذشته که سال های سختی نیز بود، تورم کنترل شد ولی رکود خیر.

نماینده مردم انزلی در مجلس همچنین ادامه داد: به دست آوردن اشتغال جدید و از دست دادن اشتغال موجود نتیجه عملکرد مدیریتی بعضی از مدیران کشوری بود.

خسته بند امنیت را مهم ترین موضوع دانست و تصریح کرد: مردم باید به موضوع امنیت توجه ویژه‌ای بکنند و بدانند کسانی که حافظ کشور ما هستند به درستی کار خودشان را انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه مدیران کشور باید مدیریت خودشان را به درستی ارایه دهند، اظهار داشت: متأسفانه مسوولین به وظایف خود به درستی عمل نکردند البته این بدان معنی نیست که از جایگاه خود سوءاستفاده کردند.

خسته بند افزود: همانطور که در طول انقلاب اتفاق افتاد مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه نیز پای صندوق های رأی می آیند و به کاندیدای خادم مردم، امین رهبری و مردم رأی می دهند.

نماینده مردم انزلی در مجلس رای دادن را یک اصل اساسی و مهم دانست و تصرح کرد: هر فردی که علاقه‌مند به امنیت کشور است و دوست دارد آینده کشور در دستان خودش باشد باید پای صندوق های رأی حاضر شود.

وی با بیان اینکه رییس جمهور جدید در اولین اقدام خود باید به پیام مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اقدام-عمل توجه نمایند و آن را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد به صورتی که مردم این موضوع را با تمام وجود حس کنند نه فقط در آمار صحبت از رشد کنیم.

خسته بند همچنین افزود: رشد زمانی صورت می پذیرد و مفید باشد که در کشور عدالت وجود داشته باشد و این مهم زمانی رخ می دهد که مردم اشتغال را به روی سفره های خود احساس کنند و بنده فکر میکنم رئیس جمهوری باید روی کار بیاید که بتواند رشد و عدالت را در کنار هم ببیند.

وی اشتغال را واجب ترین کار پس از امنیت کشور دانست و اظهار داشت: زمانی که آن چیزی که مقام معظم رهبری به آن تأکید داشتند اتفاق بیافتد می توان گفت که این رئیس جمهور می توانند مشکلات مردم را حل کند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود بداخلاقی های موجود در جریان انتخابات گفت: بداخلاقی های موجود در کشور ما با کشورهایی امثال آمریکا قابل قیاس نیست اما با همه این اوصاف باز هم باید خیلی از مسائل رعایت میشد زیرا انتظار مردم این بود که حرمت شکنی نمیکردند و نظام را زیر سوال نمی بردند.

وی با بیان اینکه ما از افرادی که می خواهند رییس جمهور شوند انتظار داریم که نظام را زیر سوال نبرند، گفت: یکی از بحثهای صورت گرفته زیر سوال بردن امنیت سی ساله کشورمان توسط یکی از کاندیدا بود و این کار که بیایند و حرفهای منافقین در خارج کشور نسبت به ایران را در داخل کشور بزنند یک اشتباه استراتژیک است و این کار ظلم به ملت ما و خون شهیدان است که امیدواریم خداوند این افراد را هدایت کند.

خسته بند در خصوص یارانه ها نیز اظهار کرد: مجلس مصوب کرده یارانه کسانی که ماهانه بیش از سه و نیم میلیون تومان درآمد دارند حذف گردد و زمانی که این کار صورت بگیرد مسلما به خودی خود یارانه برای قشرهای پایین جامعه می تواند افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه با مصوبه مجلس پرداختی به افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد به سه برابر افزایش یافت، گفت: یارانه سایر اقشار نیازمند که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند با حذف دهک های بالا و با اجرای مصوبه مجلس که تا کنون عملیاتی نشده است، افزایش می یابد.

Share