نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

براساس تکلیف شخصی رأی خود را به‌نام رئیسی در صندوق می‌اندازم

در چهار سال گذشته خدمات بسیاری توسط دولت انجام شده البته بنده و دیگران اشکال‌هایی در این مورد داریم و پرسش‌هایی مطرح است اما نباید خدمات بسیاری که انجام شده، را نادیده بگیریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری براساس تکلیف شخصی رأی خود را به نام آقای سید ابراهیم رئیسی در صندوق می‌اندازم.

آیت‌الله سیدعلی حسینی اشکوری در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مطلوب نخست است و از تمام ملت ایران به‌ویژه مردم گیلان تقاضا دارم در انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: مردم با شرکت در انتخابات به هر کدام از نامزدها که تشخصی می‌دهند در برطرف کردن مشکلات جامعه کارگشا و کارساز است به او رأی دهند ضمن اینکه تمام افرادی که توسط شورای نگهبان تأیید شدند باید تابع قانون باشند و آنها را محترم بداریم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بر رعایت انصاف نسبت به تمام دولت‌ها به‌ویژه دولت کنونی تأکید کرد و افزود: در چهار سال گذشته خدمات بسیاری توسط دولت انجام شده البته بنده و دیگران اشکال‌هایی در این مورد داریم و پرسش‌هایی مطرح است اما نباید خدمات بسیاری که انجام شده، را نادیده بگیریم.

حسینی اشکوری با بیان اینکه بنده براساس تکلیف شخصی خود آقای سید ابراهیم رئیسی را برای این مرحله از انتخابات ریاست جمهوری مناسب‌تر می‌دانم، تصریح کرد: بنده رأی خود را به نام رئیسی به صندوق می‌اندازم.

وی بر اجتناب نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر وعده‌های نشدنی به مردم تأکید کرد و گفت: نامزدها با توجه به امکانات و شرایط کشور باید در خدمت مردم باشند ضمن اینکه فراجناحی عمل کردن نامزد منتخب پس از انتخابات حائز اهمیت است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فرد منتخب باید از حزب‌گرایی، باندبازی و رانت‌خواری بر حذر باشد، بیان کرد: فرد منتخب باید شایسته‌سالاری و خدمت به مردم را مد نظر داشته باشد و در حد توان تلاش کند البته هیچ دولتی نمی‌تواند با شرایط موجود معجزه کرده و تمام مشکلات را یک‌مرتبه برطرف کند.

*انباشت مشکلات بسیار در جامعه

حسینی اشکوری به انباشت مشکلات بسیار در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: بعضی از مشکلات به طور طبیعی است اما برخی از ضعف‌های مدیریتی از قبل بوده و به وجود آمده و رئیس جمهور منتخب باید نیروها و افراد را از تمام جناح‌ها به‌کارگیری کند و تعهد، میزان و معیار ملاک باشد.

وی با تأکید براینکه رئیس جمهور منتخب نباید جمعیتی خاص را دور خود جمع کند، خاطرنشان کرد: ریاست جمهوری جایگاه خدمتگزاری، خدمت‌رسانی و نوکری مردم است و افراد متخصص، متعهد، خدمتکار و دلسوز با مشورت و مصلحت‌سنجی در تمام رده‌ها به‌کارگیری شوند تا چرخ مملکت بهتر بتواند بچرخد.

*مردم امانتداران را برای شوراها انتخاب کنند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بر انجام وظایف اخلاقی، انسانی و خدمت‌رسانی به شهروندان توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد و متذکر شد: مردم افرادی که از امانتداری بیشتری برخوردارند برای شوراها انتخاب کنند.

حسینی اشکوری با بیان اینکه منتخب مردم در ریاست جمهوری و شوراها برای ما محترم است، اظهار کرد: نسبت به افرادی که در شوراهای شهر و روستا رد صلاحیت شدند باید دقت بیشتری انجام شود زیرا بعضی از افراد بسیار توانمند هستند و حذف آنها کار درستی نیست و در این راستا باید جاذبه حداکثری و دافعه در حد ضرورت و اضطرار مد نظر باشد.

Share