معاون استاندارگیلان

مشکلی ناشی از بارش برف سنگین نداشته ایم | جای هیچ گونه نگرانی نیست

حجت شعبانپور افزود: با وجود بارش برفی که ارتفاع آن تاکنون در جلگه ۳۵ سانتیمتر و در ارتفاعات به یک و نیم متر رسیده ، قطعی گاز نداشته ایم اما به علت وزش شدید باد قطعی هایی را در برخی روستاها داشته ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: تاکنون مشکلی ناشی از بارش برف سنگین در استان نداشته ایم.
حجت شعبانپور در گفت وگو با ایرنا افزود: با وجود بارش برفی که ارتفاع آن تاکنون در جلگه ۳۵ سانتیمتر و در ارتفاعات به یک و نیم متر رسیده ، قطعی گاز نداشته ایم اما به علت وزش شدید باد قطعی هایی را در برخی روستاها داشته ایم.
وی تصریح کرد: از ساعت ۲۳ شب گذشته بارش برف در مناطق غربی استان شروع شده و از صبح امروز نیز این بارش ها را در مرکز داشتیم.
شعبانپور اضافه کرد: در شهرهای رشت، لاهیجان، آستانه اشرفیه، سیاهکل، خمام تا انزلی بارش برف را داریم و تا صبح فردا بارش برف را در مناطق مرکزی شاهد خواهیم بود.
شعبانپور با تاکید بر اینکه آمادگی کامل برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف در استان وجود دارد، اظهار کرد: تمامی دستگاه های ستاد بحران پای کار هستند تا مردم از این برف لذت ببرند.
وی یادآورشد: تا کنون هیچ راهی بسته نشده و تردد در همه محورها برقرار است.
وی با بیان اینکه فضای مجازی مردم را نگران کرده، خاطرنشان کرد: جای هیچ گونه نگرانی نیست، ارزاق هم تامین شده و نانوایی ها و فروشگاه ها باز هستند.
شعبانپور از شهروندان خواست از ترددهای غیر ضروری بپرهیزند و در صورت سفر، زنجیرچرخ و تجهیزات مورد نیاز به همراه داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان همچنین از رانندگان خواست تا برای سهولت در برفروبی از پارک کردن خودرویشان در مسیرهای درون و برون شهری خودداری کنند.

Share