شهردار منطقه سه رشت

پاکسازی سطح خیابان تداوم دارد | با تمام امکانات در صحنه هستیم+ تصاویر

شریفی گفت: شهرداری منطقه سه رشت با آمادگی کامل پیش از وقوع بحران برف تا این لحظه در دل بحران و با وجود شدت بارش برف باتمام امکانات و قوای انسانی و ماشینی بی وقفه مشغول خدمت رسانی به شهروندان شریف رشت می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرتضی شریفی شهردار منطقه سه رشت ضمن بازدید از محله های تحت پوشش این منطقه اظهار داشت: در نتیجه تدابیر اندیشیده شده ی قبل از بحران و باهماهنگی شهردار محترم اقدامات اجرایی استقرار دستگاه های برف روبی، گریدر، بیل بکهوو لودر بطور کامل انجام گردیده است.

وی افزود: پاکسازی سطح خیابان تداوم دارد و نیروهای خدوم از شهرداری منطقه سه درحال خدمت رسانی پیوسته برای بازگشایی احتمالی معابر مسدود هستند.

شریفی از شهروندان که با حفظ آرامش و مسئولیت پذیری از پارک خودروهای شخصی درکنار خیابانهای اصلی پرهیز نمودند ابراز تقدیر نمود.

وی درادامه بیان کرد: شهرداری منطقه سه رشت با آمادگی کامل پیش از وقوع بحران برف تا این لحظه در دل بحران و با وجود شدت بارش برف باتمام امکانات و قوای انسانی و ماشینی بی وقفه مشغول خدمت رسانی به شهروندان شریف رشت می باشد.

 شهردار منطقه سه رشت از جمله اقدامات به برف روبی مقابل شهرداری منطقه سه، بلوار شهید انصاری ومیدان فرزانه، بلوار امام رضا (ع) و میدان جانبازان اشاره نمود.

گفتنی است است باتوجه به حجم گسترده برف و باد شدید درجریان  با تدابیر از پیش تعیین شده تاکنون بحران برف با کنترل و نظارت کامل شهرداری مرکز و مناطق پنجگانه رشت بدون وقوع حوادث خطیر قابل ملاحظه در حال گذران است.

Share