رضا رسولی در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت

مسیر توسعه رشت به غیر از همدلی مسوولین درون و برون سازمانی امکان پذیر نیست

رسولی گفت: شهر رشت نیازمند مسوولین استانی و نمایندگان مجلس است و من امیدوارم ادبیات ما نیز با این افراد به صورت محترمانه باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با حضور تعدادی از مسئولان شهرداری رشت امشب در ساختمان شورا آغاز شد.

رضا رسولی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای تقویت بنیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

وی با تشکر از اصحاب رسانه، گفت: به همه همکاران در مجموعه شهرداری رشت خسته نباشید می گویم و ما شاهدیم که همه عزیزان تلاش کردند تا بهترین خدمت را انجام دهند البته باید گفت در هر عملکردی جای نقد و نقص وجود دارد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه اتفاقی که در شهر رشت افتاد نشان داد که چقدر شهر ما می تواند در مقابل حوادث طبیعی شکننده باشد، اظهار کرد: وجود تند باد باعث شکستگی درختان و شاخه های آنها شد که این موضوع به دو دلیل عدم هرس به موقع درختان و قوی نبودن ریشه این درختان بود.

وی اظهار داشت: انتظار ما و مردم این است که عملکرد شهرداری در چنین مواقعی بهتر از این باشد.

رسولی با اشاره به اینکه در این جلسه می خواهیم ببینیم که مشکل در کجاست و قصد مچ گیری نداریم، افزود: باید تصمیم گیری شود که چه ابزاری می‌خواهیم و آن را در بودجه سال ۹۶ در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: بنده به عنوان خادم مردم رشت خواستار همدلی بیشتری بین مسوولین شهری و استانی هستم.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با اشاره به اینکه نیازمند خرید ماشین آلات مناسب برای شهرداری هستیم، اظهار داشت: بنده خواهش می کنم فراموش نکنیم مسیر توسعه شهر به غیر از همدلی مسوولین درون و برون سازمانی امکان پذیر نیست.

رسولی گفت: امیدوارم همه اظهار نظرهایی که می شود خصوصا از نهادهای بیرونی، اظهارات منطقی باشد.

این عضو شورا در پایان گفت: شهر رشت نیازمند مسوولین استانی و نمایندگان مجلس است و من امیدوارم ادبیات ما نیز با این افراد به صورت محترمانه باشد.

عملکرد شهرداری نسبت به دستگاه های اجرایی قابل قبول تر بود

رضا رسولی با بیان اینکه کسانی که با الفبای بحران آشنا باشد می دانند که فکر کردن به بحران در زمان بحران نیست، اظهار کرد: همه حل مشکلات در بحران به شهرداری مرتبط نباشد و شهرداری بین دستگاه های اجرایی عملکرد قابل قبول تری داشت.

وی ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: باید بتوانیم که بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

 

Share