رضا رسولی در جلسه شورای شهر رشت:

حقوق پرسنل شهرداری در جیب کسانی است که مدت‌ها به شهرداری بدهکارند و پشت افراد پنهان شده‎اند/جوانان رشت منتظر مشخص شدن تکلیف سپیدرود هستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رسولی گفت: آیا باید پروژه های عمرانی تعطیل شود تا دستمزد پرسنل پرداخت گردد یا نه اینکه حقوق پرسنل در جیب کسانی است که مدت‌ها به شهرداری بدهکارند اما حاضر نیستند پای میز مذاکره بنشینند و پشت افراد پنهان شده اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رضا رسولی در جلسه صبح امروز شورای شهر رشت با بیان اینکه در زمینه حقوق و دستمزد پرسنل شهرداری هیچ کدام از اعضای شورا علاقه مند به معوقات نیستند اظهار کرد: همه ما به یک اندازه نگران این قضیه هستیم و خواهر بزرگوارم خانم شیرزاد به عنوان نماینده شورا در این حوزه سه سال زحمت کشیدند و زحمات ایشان بارها و در خیلی از مواقع به نتیجه رسید.۰۰۷rasooli

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، عضو شورای شهر رشت خواستار ریشه یابی علل معوقات شد و افزود: امروز من از خانم شیرزاد می خواهم که به ریشه اینکه چرا دستمزدها پرداخت نشده، توجه کند.

رسولی افزود: آیا باید پروژه های عمرانی تعطیل شود تا دستمزد پرسنل پرداخت گردد یا نه اینکه حقوق پرسنل در جیب کسانی است که مدت‌ها به شهرداری بدهکارند اما حاضر نیستند پای میز مذاکره بنشینند و پشت افراد پنهان شده اند.

عضو شورای شهر رشت در ادامه نطق خود تصریح کرد: دستمزد پرسنل شهرداری در جیب نهادهای دولتی است که مدت ها به شهرداری بدهکارند اما نیامده اند بدهکاری خود به مردم را پرداخت کنند. باید در این مورد صحبت کنیم نه اینکه هر روز شعار داده شود که حقوق کارگران و پرسنل داده نشده است.

وی تاکید کرد: باید ریشه مسائل پیدا شود و همه نیز از ریشه این مسائل مطلع هستیم. از خواهر بزرگوارم خواهش می کنم مثل همیشه که با صراحت موارد را مطرح کردند در این مورد هم با صراحت ورود کنند.

رسولی با بیان اینکه بدهکاری افراد به شهرداری چیزی نیست که به راحتی از آن بگذاریم، یادآور شد: شاید اگر سه سال پیش این حرفها را می‎زدیم شرایط شهر به گونه ای دیگر بود.

جوانان رشت منتظر مشخص شدن تکلیف سپیدرود هستند

عضو شورای شهر رشت در بخش دیگری از نطق خود به مساله خرید سپیدرود توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: هم اکنون این تیم در شرایط بحرانی به سر می برد و آقای کاظمی شما به عنوان ریاست شورا  دو هفته گذشته قول دادید که این لایحه امروز هفتم آذر در صحن شورا مطرح شود بنابراین از شما خواهش میکنم که به قولتان عمل کنید یا پاسخی به شهروندان بدهید.

وی در پایان گفت: جوانان منتظر تصمیم شورا هستند و با تک تک همکاران برای اجرایی شدن واگذاری امتیاز سپیدرود صحبت کرده اند بنابراین خواهش می کنم این موضع مطرح شود زیرا باید پاسخ مشخص، دقیق و قابل اطمینانی به جوانان بدهیم.

 

Share