صداقت کیش مطرح کرد

از ساماندهی ۶۵۰ نفر در نجات غریق تا آمادگی برای مسابقات آسیایی قایق بادبانی

نایب رییس کمیته قایق های بادبانی کشور با بیان اینکه مسابقات آسیایی از ۲۵ ماه جاری در عمان آغاز می شود خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی از دو ماه قبل در انزلی آغاز شده است و امیدواریم جوانان ما در مسابقات پیش رو خوش بدرخشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیروس صداقت کیش، نایب رییس کمیته قایق های بادبانی کشور در گفت و گو با دیارمیرزا با اشاره به پایگاه قایق های بادبانی در بندرانزلی اظهار داشت: طی هماهنگی های انجام شده با فدراسیون توانستیم ورزشکاران و قایق های پراکنده را در کمپ بندرانزلی استقرار دهیم.
وی افزود: با این کار ورزشکاران توانستند تمرینات مداروم انجام دهند تا بتوانند با آمادگی کامل در مسابقات داخلی و بین المللی شرکت کنند و اکنون دو ورزشکار تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات آسیایی واقع در عمان انجام می دهند.
نایب رییس کمیته قایق های بادبانی کشور با بیان اینکه مسابقات آسیایی از ۲۵ ماه جاری در عمان آغاز می شود خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی از دو ماه قبل در انزلی آغاز شده است و امیدواریم جوانان ما در مسابقات پیش رو خوش بدرخشند.

ساماندهی ۶۵۰ نفر در نجات غریق

سرپرست گذشته نجات غریق استان گیلان با اشاره به عملکرد خویش در این مقام تصریح کرد: به دستور رئیس ورزش و جوانان استان مسئولیتی به بنده محول شد و سعی بر انجام آن به بهترین نحو شدیم.
وی ادامه داد: پیش از مدیریت بنده نجات غریق حالت پراکندی فراوانی داشت اما سعی کرده با جمع ناجیان غریق، هیئت ها را در استان توسعه بدهیم که در مدت مدیریت خویش ۶۵۰ نفر آموزش دیده که ۲۵۰ نفر بانوان و۴۰۰ نفر آقایان مفتخر به دریافت کارت درجه دو نجات غریق شدند.
صداقت کیش با بیان اینکه افتخار هیئت ما این بوده که ۶۵۰ نفر از آستارا تا چابکسر و منجیل را توانستیم طی دو سال به همه شهر های استان، کارت نجات غریق بدهیم گفت: دغدغه آنهایی که کارت نجات غریق نداشتن را توانستیم از بین ببریم و شاهد بودیم که در سال نخست مدیریت بنده ۳۷ درصد و سال دوم ۴۵ درصد کاهش غریق داشتیم که در تاریخ نجات غریق استان گیلان بی سابقه بود.
سرپرست گذشته نجات غریق استان گیلان با بیان اینکه در زمینه پرداخت حقوق از طریق وزارت محترم کشور اقدامات بسیاری را از سوی فدراسیون انجام دادیم یادآور شد: بر اساس پیگیری های صورت گرفته قرار بر این شد که در سال ۹۶ سعی بر این خواهد شد که برای هر یک از نجات غریق پرونده ای درست شود و هر نجات غریق به صورت مستقیم با وزارت کشور در ارتباط باشد و آنهایی که کارت نجات غریق دارند به دریافت حقوق مفتخر میشوند و وزارت کشور مستقیماً به حساب آنها حقوق واریز خواهد کرد.
وی متذکر شد: تمام فعالیت ها در دوسال گذشته با همت مسئولین هیت های نجات غریق و حمایت مدیر کل محترم توانستیم انجام بدهیم و این موضوعات که بیان کردم یکی از افتخارات بنده بوده است و استانداری و فرمانداری ها رضایت کامل از عملکرد نجات غریق در گذشته داشتند.
صداقت کیش با انتقاد از افرادی که می گویند نتیجه بدست آمده در مدیریت چند روزه آنها بوده عنوان کرد: مردم عادی که تمام این را مسائل نمی دانند زیرا مگر می شود کسی بیاید و در یک هفته و یا پانزده روزه حقوق نجات غریق هارا بتواند درست کند که به آنها پرداخت شود اینها بهرحال شایعه هایی است که بین مردم عادی مطرح میکنند که جو نجات غریق که دوسال گذشته‌ به نحو احسن و بهینه برای استان خدمت کرده را از بین ببرند و کمرنگش کنند.

Share